בורסות עולם | סיקור שוטף

לאחר התאוששות קצרה; נעילה אדומה בוול סטריט

אתמול ושלשום רשמו המדדים המובילים בוול סטריט את היומיים הטובים ביותר זה שנתיים, היום הונג קונג ננעלה בעליות של קרוב ל-6% • המסחר באירופה הסתיים עם ירידות של כאחוז במדדי הדאקס והקאק

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock
וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:00

לאחר התאוששות קצרה, בורסות וול סטריט ננעלו באדום: מדד הדאו ג'ונס ננעל בירידות של כ-0.1%, ה-S&P 500 ירד בכ-0.2%, והנאסד"ק ירד ב0.25%.

22:00

התאוששות זהירה בוול סטריט, והירידות מתחילת היום נמחקות: מדד הדאו ג'ונס עולה בשעה זו ב-0.2%, ה-S&P 500 שומר על יציבות, והנאסד"ק יורד ב0.1%.

אקסון מוביל והליברטון עולות בלמעלה מ-4% כל אחת. קוואלקום עולה בכ-2%, ונייקי עולה בכ-2.8%.

20:30

ירידות בוול סטריט לאחר יומיים של אופטימיות: מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.2%, ה-S&P 500 רושם ירידות של כ-0.4%, והנאסד"ק יורד ב0.7%.

אתמול ושלשום רשמו המדדים המובילים בוול סטריט את היומיים הטובים ביותר זה שנתיים. ביום שלישי טיפס הדאו ג'ונס ב-2.8%, ואילו הנאסד"ק וה-S&P 500 עלו ביותר מ-3%. בעקבותיהם טיפסו גם המדדים באירופה ובאסיה לשיאים יומיים שלא נראו הרבה זמן. הונג קונג ננעלה הבוקר בעלייה קרוב ל-6% לאחר חזרה מחופשת חג.

ואז נרשם מהפך. המסחר היום באירופה הסתיים עם ירידות של כאחוז במדדי הדאקס והקאק, וגם וול סטריט נפתחה עם מסכים אדומים. 

העליות בארה"ב וברחבי העולם בתחילת השבוע הן ככל הנראה תוצאה של מספר אירועים, בהם בין היתר דוח פעילות הייצור בארה"ב שהציג נתונים נמוכים מהתחזיות.