"בטיפול" של דורי מדיה תופק באבו דאבי

דורי מדיה גרופ (DMG) ואבו דאבי מדיה (ADM) חתמו על הסכם להפקת גרסה בשפה הערבית לדרמה הפסיכולוגית עטורת הפרסים "בטיפול" • וגם: מיהם בכירי ההייטק הישראלי שנפגשו עם ראשי אורקל? • אירועים ומינויים

''בטיפול'' ברזיל / צילום: יח''צ
''בטיפול'' ברזיל / צילום: יח''צ

חברת דורי מדיה גרופ (DMG) ואבו דאבי מדיה (ADM), חברת השידור והמדיה המובילה באיחוד האמירויות, חתמו על הסכם להפקת גרסה בשפה הערבית לדרמה הפסיכולוגית עטורת הפרסים "בטיפול".

העסקה נחתמה במהלך פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי MIPCOM שהתקיים בשבוע שעבר בקאן, ובמסגרתה יופקו 45 פרקים של "בטיפול" וישודרו בערוץ Abu Dhabi TV ובפלטפורמה הדיגיטלית של הערוץ ADtv. היקף העסקה מוערך על־ידי גורמים בשוק במאות אלפי דולרים.

נזכיר כי הסדרה "בטיפול" שיצרו חגי לוי, אורי סיון וניר ברגמן, עלתה לאוויר בישראל בשנת 2005. מאז היא זכתה לגרסאות מקומיות ביותר מ־20 מדינות ברחבי העולם, ובהן צרפת שבה הופקה על־ידי ארטה, וארה"ב שבה הופקה על־ידי HBO - ואף רשמה זכיות בפרסי גלובוס הזהב והאמי. נציין כי הפקת סדרה בסדר גודל של 45 פרקים מוערכת במיליוני דולרים.

לדברי נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה, הרחבת שיתוף־הפעולה עם אבו דאבי מדיה מאפשר לחברה להיכנס לראשונה גם לזירת הפורמטים המתוסרטים. "ההצלחה העולמית של 'בטיפול' היא חסרת תקדים, הן במונחים ישראלים והן ברמה הבינלאומית. כעת ניתן יהיה להביא את הסדרה לראשונה לאזורים חדשים, ולאפשר לקהל מגוון להעמיק בנושאים שהיא מציפה - השקעה בבריאות הנפש, טיפול מקצועי וביטוי רגשות". 

אזור התעשייה

ארוחת ערב עם צפרא כץ 

בכירי ההייטק הישראלי נפגשו עם ראשי אורקל, לארי אליסון וצפרא כץ, באירוע CloudWorld של אורקל בלאס וגאס שבו לקחו חלק כ־10,000 מנהלים מרחבי העולם ובמהלכו הוצגו טכנולוגיות העתיד בתחום הענן.

צוות אורקל / צילום: אורקל
 צוות אורקל / צילום: אורקל

בין הישראלים שלקחו חלק באירועי נמנים מנהלי קוגנייט, סולרדאג', מנורה, קבוצת מאיר ועוד. לארוחת הערב שנערכה עבור מנכ"לי החברות הללו הגיעה גם כץ, מנכ"לית אורקל העולמית וישראלית לשעבר, שדיברה על מחויבותה למדינה.

בין היתר סיפרה כץ על מעורבותה בפעילויות מדיניות במזרח התיכון, חשפה פרטים מהסכם השלום המתגבש בין ישראל לסעודיה, והרחיבה על ההשפעות הכלכליות של קשרי ישראל עם מרוקו ואבו דאבי ככל שהם מוכרים לה.

היכן בילו הישראלים בחגים? 

חגי תשרי מהווים את אחת התקופות המתוירות ביותר על־ידי הישראלים, הן בתוך המדינה והן מחוצה לה. על־פי נתוני האתר הפופולרי בוקינג, היעדים שאליהם הזמינו הישראלים הכי הרבה חופשות בחגים הם אילת בישראל ושארם א־שייח בחו"ל.

קו החוף של אילת / צילום: Shutterstock, StockStudio Aerials
 קו החוף של אילת / צילום: Shutterstock, StockStudio Aerials

לפי דירוג היעדים בעולם שהוזמנו הכי הרבה על־ידי ישראלים במהלך החגים, במקום השני והשלישי נמצאות לונדון ורומא, ואחריהם אתונה, איסטנבול, פריז, ניו יורק, בודפשט, בנגקוק ודובאי. גם ב־2019, שבה השמיים היו פתוחים באופן מלא בחגים, היעד שנמצא במקום הראשון היה בסיני, אולם אז הייתה זו טאבה. בהמשך החמישייה הפותחת כיכבו ניו יורק, לונדון, בודפשט וטוקיו.

ומה באשר ליעדים בתוך ישראל? אחרי אילת, במקום השני בחגים הנוכחיים נמצאת תל אביב, ואילו ירושלים במקום השלישי. אחריהן בדירוג נמצאים אזור עין בוקק (ים המלח), חיפה, טבריה, נתניה, מצפה רמון, הרצליה ונווה זוהר (גם כן ים המלח). נציין כי ב־2019 כל חמשת המקומות הראשונים היו זהים לאלה שנבחרו השנה.

מסלול התעופה של ההסתדרות

מועדון ההטבות החברתי "ביחד בשבילך" מבית ההסתדרות משיק בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי Max את מסלול התעופה "ביחד בשבילך SKY", שיאפשר ללקוחותיו לצבור נקודות תעופה ונופש בכל קנייה.

מסלול התעופה, שיחל לפעול ב־1 בינואר, יאפשר לבעלי כרטיס האשראי של המועדון לצבור נקודות ולממש אותן בחברות תעופה ובבתי מלון בארץ ובחו"ל. בנוסף מציע המסלול עמלת המרת מט"ח, הטבה בביטוח הנסיעות לחו"ל ויחס המרה כפול בשלושת החודשים הראשונים ל־10,000 המצטרפים הראשונים.

לדברי יו"ר ההסתדרות ארנון בר־דוד, "המועדון שינה את הרגלי הצריכה של חברי ההסתדרות. הוא מאפשר להם לרכוש מוצרים במגוון תחומים ולחסוך בכל חודש סכומים משמעותיים, וזאת כחלק מהמאבק שלנו להורדת יוקר המחיה בישראל. מסלול התעופה החדש שאנחנו משיקים היום הוא עוד נדבך בהעמקת השירותים שלנו לעובדים".

מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" הוקם בינואר 2016 על־ידי ההסתדרות, ומונה למעלה מ־350 אלף חברים.

שירה ספיר

חדשות טובות

חברת UPS משתפת פעולה עם ארגון משחקי ה־Special Olympics לאוכלוסיות מיוחדות, ובשלב ראשון שילחה את הלפיד לישראל ללא עלות, וקיימה טקס העברה לנציגי המשחקים.