סייבריזן מפטרת כ-17% מהעובדים, רובם בחו"ל

חברת הסייבר, המעסיקה מעל 1,100 עובדים הודיעה על הפיטורים היום (ד'), לאחר שבתקופה האחרונה חיפשו רוכש • מהחברה נמסר: "השוק סגור, וחברות כמונו חייבות להפעיל משמעת פיננסית קפדנית ולתעדף יעילות פיננסית על פני צמיחה"

ליאור דיב / צילום: סייבריזן
ליאור דיב / צילום: סייבריזן

סייבריזן אישרה היום (ד) כי כי החלה מהלך פיטורים נוסף בו תפחית את מצבת העובדים הגלובלית. תהליכי ההתייעלות יאפשרו שיפור במבנה ההוצאות, התמקדות במוצרי הליבה לרבות XDR והתאמה לשינויים המאקרו כלכליים הצופים מיתון ארוך.

מהחברה נמסר כי הם פיטרו 17% מהעובדים, מתוכם 50 עובדים בישראל. לפי לינקדאין, החברה מעסיקה מעל 1,100 עובדים.

● התחרות בסייבר לא משאירה מקום לטעויות: לא כל החברות ישרדו | פרשנות
● דיווח: סייבריזן מחפשת רוכש - שכרה בית השקעות כדי להתחיל בתהליך

עוד נמסר מהחברה: ״זו החלטה קשה עבורנו ואנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לסייע לעובדים בתהליך ובהמשך דרכם. כיוון שתנאי השוק השתנו משמעותית ושוק ההנפקות הטכנולוגיות למעשה סגור, חברות כמונו חייבות להפעיל משמעת פיננסית קפדנית ולתעדף יעילות פיננסית על פני צמיחה. הביקוש לטכנולוגיה שלנו נשאר גבוה ואנחנו ממשיכים לבנות חברה גלובלית עצמאית עם יעדים אסטרטגיים ארוכי טווח.״

סייבריזן הוקמה ב 2012 ופועלת בכ -50 מדינות. הטכנולוגיה של סייבריזן מאפשרת הצגת תמונת מצב מלאה של אירוע התקיפה במסך אחד, במקום במאות התראות שונות. בעזרת המידע הרב שנאסף בזמן אמת, המוצר מזהה התנהגויות חשודות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור תקיפות לפני שנגרם נזק לארגון.

הפיטורים מגיעים לאחר שבתקופה האחרונה החלה החברה פנתה לבית ההשקעות ג'יי. פי. מורגן כדי לחפש לעצמה רוכש. אחרי שהצליחה לגייס את שר האוצר בממשל טראמפ ורמטכ"ל אמריקאי לשעבר לשורותיה, כשהתברר לה כי הצטננות השוק, הצטמצמות תקציבי הרכש בחברות ובארגונים ובמיוחד התחרות לא מאפשרות לה לצמוח כפי שרצתה.