היזם שמסייע לבעלי עסקים לצמוח: "אנו רוצים לעזור גם בפריפריה, אך חסרה היענות מצד החברות"

נועם שפלטר, תושב תל אביב, בן 45 • נשוי פלוס 3 • מייסד ושותף של חברת Be Rich MindSet • "למרות שאין עלינו רגולציה אנו מחילים על עצמנו סטנדרטים מאוד גבוהים ולצורך כך אנו עוברים השתלמויות רבות וטסים לארה"ב בתדירות גבוהה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

נועם שפלטר / צילום: Johanes
נועם שפלטר / צילום: Johanes

"למרות שאין עלינו רגולציה אנו מחילים על עצמנו סטנדרטים מאוד גבוהים. זאת, מתוקף האחריות שלנו כמרצים, שמעבירים את הידע והניסיון שצברנו לאלפי בעלי עסקים מדי שנה", אומר נועם שפלטר, מייסד ושותף של חברת Be Rich MindSet. "לצורך כך, אנו עוברים השתלמויות רבות וטסים לארה"ב בתדירות גבוהה. שם אנו נפגשים עם גרנט קרדון, מנכ"ל קרן ההשקעות 'קרדון קפיטל' וצוות הניהול שלו, ומשתפים בינינו תובנות ולקחים מעסקאות, ומעדכנים ומדייקים חומרים".

נועם הוא יזם סדרתי שמאחוריו למעלה מעשרה עסקים שונים ומצליחים, המשמש כמייסד־שותף בחברות רבות במשק. הוא החל את דרכו העסקית בגיל 16 כשהקים עסק בתחום המחשבים. במהלך השנים הקים חברות ייעוץ עסקי בינלאומיות, נכנס לעולם יזמות הנדל"ן, והקים עם אוהד ארד את בית השקעות הנדל"ן "אינווסטו קפיטל".

ב־2018 השניים החלו בשיתוף פעולה עם היזם ואיש העסקים גרנט קרדון והקימו את Be Rich Academy המשמשת כנציגתו בישראל. החברה הביאה לארץ את עקרונות השיווק, המיתוג, המכירה, ההתפתחות האישית והצמיחה העסקית של קרדון, שלאחר פרסום ספרו "חוק ה־10X" הפך להצלחה עולמית. בפועל, החברה עוסקת בסדנאות והדרכה לבעלי עסקים ועצמאים כדי שיוכלו להצליח ולפרוח בתחומן.

"מאחר ואנו פועלים באמצעות הון עצמי, לא נתקלנו באופן אישי בבעיות שמקשות עלינו מבחינה תזרימית לעמוד בהוצאות", מספר נועם. "אציין עוד כי אחד הבנקים הגדולים בארץ, שמנהליו נחשפו לפעילות שלנו, מעמיד אשראי מוזל לבעלי עסקים אשר מעוניינים ללמוד ולהיעזר בשירותי הליווי העסקי שלנו".

נועם מסביר כי הם מעוניינים להנגיש את הסדנאות לכל חלקי הארץ, לרבות לפריפריה, אך לא תמיד זה עובד. "בשביל למלא סדנה צריך כמות מסוימת של משתתפים. מה שחסר היום זה מספיק פתיחות והיענות מצד בעלי עסקים בפריפריה להעשרה עסקית שכוללת גם התפתחות אישית.

"בשנתיים האחרונות קיימנו עשרה אירועי 'בוטקאמפ' בני שלושה ימים, בהשתתפות של מעל אלף בעלי עסקים, שחלקם מבקשים להצטרף אלינו לתוכנית הכשרה וליווי בת מספר חודשים. במקביל, אנו מקיימים אירועים חד־יומיים בנושאי 'תוכנית עסקית' ו־'מכירות' וכן וובינרים בזום ללא תשלום. במקביל אנו נכנסים לקוקפיט של חברות קטנות וגדולות ופועלים לשפר אותן מזווית הראייה הייחודית שלנו. התוצאות עד כה מדהימות וכוללות גידול של עשרות אחוזים ואף למעלה מזה".

לסיכום, נועם מציין כי "החזון של החברה הוא לסייע ל־100,000 משקי בית ובעלי עסקים בכל הארץ, לשפר את מצבם הכלכלי בעשור הקרוב, על־ידי העברת כנסים, סדנאות וקורסים שיספקו להם כלים מעשיים להתפתחות אישית ולשיפור המצב הכלכלי ויביאו לצמיחתם".

עצמאים, בעלי עסקים קטנים ושכירים בעלי שליטה - אנחנו רוצים לשמוע אתכם. להשתתפות במדור אפשר לפנות למייל atzmaim@globes.co.il