בעל הנכס שבו פועל מטה טוויטר תובע מאילון מאסק שכר דירה שלא שולם

המשכיר, SRI Nine Market Square LLC, טוען בתביעה כי טוויטר לא העבירה תשלום שכירות של כ-3.4 מיליון דולר עבור חודש דצמבר ותשלום בסדר גודל דומה לחודש ינואר • המחלוקת מוסיפה למאבקים המשפטיים האחרונים בין חברת המדיה החברתית לבין ספקיה

מטה טוויטר / צילום: Associated Press, Jeff Chiu
מטה טוויטר / צילום: Associated Press, Jeff Chiu

חברת טוויטר נתבעת על שכר דירה שלא שולם, לכאורה, בגין שימוש בבניין המטה שלה בסן פרנסיסקו שבארה"ב, מה שמוסיף למאבקים המשפטיים המתנהלים בין ענקית המדיה החברתית לבין ספקיה מאז שרכש אילון מאסק את החברה בשנה שעברה. 

מה באמת כתוב במסמך של ג'יי.פי מורגן על כלכלת ישראל והרפורמה המשפטית 
טלטלה בחברת ההימורים ברשת הישראלית: מנכ"ל 888 עוזב
הדחייה ברכישת טאואר ואסטרטגיית ה"סטארט-אפ": 5 הערות על דוחות אינטל 

המשכיר, SRI Nine Market Square LLC, טוען בתביעה כי טוויטר לא העבירה תשלום שכירות של כ-3.4 מיליון דולר עבור חודש דצמבר 2022 וכן תשלום בסדר גודל דומה לחודש ינואר 2023.

בתלונה, שהוגשה ביום שישי שעבר לבית המשפט העליון בסן פרנסיסקו, בעל הנכס טען כי פדה את מכתב האשראי של טוויטר כדי לנסות לכסות את התשלומים שהוחמצו, אך החברה עדיין חייבת לו 3.16 מיליון דולר. המשכיר דורש תשלום עבור דמי שכירות שלא שולמו ונזקים אחרים, כך על-פי מסמכי התביעה המשפטית. התביעה דווחה בעבר על-ידי "סן פרנסיסקו ביזנס טיימס". 

טוויטר לא הגיבה לבקשת התגובה.

מאסק רכש את טוויטר בסוף אוקטובר בעסקה בשווי של 44 מיליארד דולר, שמומנה בחלקה באמצעות נטילת חובות של כ-13 מיליארד דולר.

מאז הרכישה, מאסק ביקש לצמצם עלויות בטוויטר, לאחר שמפרסמים רבים עזבו את הפלטפורמה. זמן קצר לאחר רכישת החברה, המיליארדר העלה את האפשרות של פשיטת רגל, למרות שלאחרונה אמר כי הוא מצפה שטוויטר תגיע לאיזון תזרים מזומנים ב-2023.

מאסק פיטר גם אלפי עובדים בטוויטר, צעד שלדבריו היה הכרחי כדי לשלוט בעלויות.

חברות אחרות, כולל ספק תוכנה וחברת תחבורה, תבעו גם הן את טוויטר בטענה לתשלומים ששולמו באיחור, מאז רכישתו של מאסק את החברה. בעל הנכס של משרד אחר של טוויטר בסן פרנסיסקו תבע מהחברה בדצמבר דמי שכירות שלא שולמו.

המטה של ​​טוויטר נמצא ב-1355 Market St., באזור Mid Market של סן פרנסיסקו. חברת המדיה החברתית היא הדיירת בשמונה קומות בבניין, כך לפי התביעה.

מוקדם יותר החודש מכרה טוויטר במכירה פומבית מקררים, תנורי פיצה ומוצרים ​​אחרים מהמטה שלה, במה שנראה כחלק ממסע החיסכון האחרון שלה. שלט ניאון של לוגו הציפור של טוויטר נמכר ב-100 אלף דולר.