הולמס פלייס נסוגה, וגוד פארם תרכוש את שר פיטנס ב-2.4 מיליון שקל

רשת מכוני הכושר של שיר סנדה, שקרסה לאחר חובות של מיליוני שקלים, הייתה אמורה להימכר להולמס פלייס תמורת 2.2 מיליון שקל, אולם הולמס פלייס חזרה בה היום מהצעתה בטענה כי סנדה התנהלה מולה בצורה לא מקצועית

סטודיו של שר פיטנס / צילום: מתוך העמוד הרשמי
סטודיו של שר פיטנס / צילום: מתוך העמוד הרשמי

לאחר שקבוצת הולמס פלייס משכה את את הצעתה לרכישת הפעילות של רשת מכוני הכושר הקורסת שר פיטנס - בית המשפט המחוזי בחיפה אישר היום (א') לרשת גוד פארם, שבבעלות רמי לוי, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, לרכוש את רשת שר פיטנס תמורת 2.4 מיליון שקל.

גוד פארם התחייבה לשלם 850 אלף שקל נוספים במסגרת הסכם נושים אישי למייסדת הרשת שיר סנדה. סנדה תקבל גם 15% ממניות החברה הייעודית שתוקם, זאת לצד שכר בסך 25 אלף שקל בחודש - אותו שכר שהובטח לה גם בהצעת הרכש של הולמס פלייס, שכאמור נפלה.  

נציין כי הצעתה של גוד פארם - בסך 2.4 מיליון שקל כאמור - גבוהה מהצעתה הקודמת של הולמס פלייס, שעמדה על 2.2 מיליון שקל. 

הולמס פלייס: "התנהלות לא מקצועית" 

כאמור, מוקדם יותר היום דיווחה קבוצת הולמס פלייס  על משיכת הצעתה לרכישת הפעילות של שר פיטנס. קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, ציינה כי "לאחר הדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט, בו הבנו כי שיר סנדה התנהלה מולנו בצורה לא מקצועית הנהוגה בעולם העסקי וחזרה בה מההסכם שנחתם מולנו אשר קיבל את אישור בית המשפט, החלטנו לבטל לאלתר את הצעתנו לרכישת הפעילות של הרשת שלה".

נושה נגד מכירת שר פיטנס להולמס פלייס: "פגיעה קשה בנושי החברה" 
ההתמחרות על שר פיטנס: הנאמנים הכריעו לטובת קבוצת הולמס פלייס 
חובות של 24 מיליון שקל: צו עיכוב הליכים לשר פיטנס
מה תעשה הנפילה של רשתות שר פיטנס וסטודיו C לענף חדרי הכושר

בשבוע שעבר בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את מכירת רשת מכוני הכושר שר פיטנס לידי הולמס פלייס בסכום של 2.2 מיליון שקל. בכך אישרה השופטת בטינה טאובר את המלצת הנאמנים שמונו על-ידי בית המשפט, לאחר שרשת שר פיטנס קרסה עם חובות של 24 מיליון שקל. 1.2 מיליון שקל היו אמורים להיות משולמים עם המכירה, ועוד מיליון שקל היו צפויים להיות משולמים לאחר שנה.

כמו כן, במסגרת ההצעה של הולמס פלייס, שהוגשה באמצעות עו"ד אוהד גינדס, שיר סנדה, המייסדת של שר פיטנס, הייתה אמורה לשמש כמנהלת מקצועית תמורת 25 אלף שקל ברוטו בחודש. בנוסף היא הייתה אמורה לקבל על-פי התוכנית אופציות לעובדים עד 9.9% ממניות שר פיטנס. 

רשת שר פיטנס נוסדה בשנת 2014, מחזיקה 7 סניפים בגודל 800 מ"ר בממוצע כל אחד ומעסיקה 122 עובדים. על-פי הבקשה לעיכוב הליכים שהוגשה על-ידי מייסדי החברה, שיר סנדה ועידן מעטי, באמצעות עו"ד לירום סנדה, החברה נקלעה לקשיים בעקבות משבר הקורונה, והכנסותיה ירדו בשנת 2020 ל-17.2 מיליון שקל, כ-60% ממחזור הפעילות בשנת 2019. הבקשה הוגשה לפי התיקון לחוק חדלות פירעון להתמודד עם משבר הקורונה על העסקים.

לפי הבקשה, הרשת חייבת בגין מס הכנסה, ביטוח לאומי וקופות גמל סכום של 1.6 מיליון שקל, 6 מיליון שקל לבנק לאומי, 3.1 מיליון שקל לבנק דיסקונט, כ-3 מיליון שקל לחברת אמיר בובליל לטובת שיפוץ סניף פתח תקווה, 2.4 מיליון שקל לשיין שירותי נאמנות שוק הון, כמיליון שקל לבנק מזרחי טפחות וכמליון שקל לישראכרט. החברה גם חייבת למשכירי נכסים כ-1.2 מיליון שקל.