חנות הדגל של זארה נפתחה בקניון רמת אביב בהשקעה מוערכת של 30 מיליון שקל

כחצי שנה לאחר שקניון עופר רמת אביב החל במהלכי השבחה ושדרוג בהשקעה של 120 מיליון שקל, הסתיים השלב הראשון בהשקעה כוללת של 44 מיליון שקל • בשבועיים האחרונים נפתחו ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים – זארה, מנגו, לולולמון ו-alo yoga, והיום נפתחה בקניון חנות הדגל של זארה לאחר שעברה שיפוץ נרחב

קניון עופר רמת אביב / צילום: איל קרן
קניון עופר רמת אביב / צילום: איל קרן

כחצי שנה לאחר שקניון עופר רמת אביב של מליסרון החל במהלכי השבחה ושדרוג בהשקעה של 120 מיליון שקל, הסתיים השלב הראשון בהשקעה כוללת של 44 מיליון שקל. כמו כן, בוצעו שינויים בתמהיל החנויות, ובשבועיים האחרונים נפתחו ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים - זארה, מנגו, לולולמון ו-alo yoga. סך ההשקעה בפתיחת החנויות החדשות נאמד בעשרות מיליוני שקלים. 

חברות המזון במרוץ להעלאת מחירים, וכ-30% ממשקי הבית מתקשים לסגור את החודש | ניתוח 
עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים 

היום (ה') נפתחה בקניון חנות הדגל של זארה בהשקעה שמוערכת בכ-30 מיליון שקל. החנות שופצה בחצי השנה האחרונה בליווי צוות ספרדי, ובמקום 1,700 מ"ר עליהם התפרסה בעבר, היום היא מתפרסת על פני 3,000 מ"ר בשתי קומות. בחנות קיימת קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים שסופקו רק לכ-50 חנויות הנחשבות כ"חנויות פרימיום" של הרשת בעולם.

לולולמון השיקה מוקדם יותר השבוע בקניון רמת אביב את החנות הראשונה בארץ בהשקעה של 10 מיליון שקל, והיא מתפרסת על פני כ-550 הכוללים גם גלריה עם סטודיו לאימונים. המתחרה alo yoga פתחה גם היא לפני כשבועיים חנות שנייה בקניון רמת אביב המתפרסת על פני כ-215 מ"ר, בהשקעה שמוערכת בכ-2.5 מיליון שקל.

חנות מנגו גם היא עברה שיפוץ וחידוש, היא משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר בקומה הראשונה ומכילה פריטים של הרשת העולמית המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון רמת אביב.

כמו כן, עם פתיחת החנויות החדשות יצא הקניון בקמפיין חדש שמוביל משרד הפרסום מקאן, הכולל דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפיענים ופרסום על גבי מסכי הפנים בקניון, ומוערך בכ-700 אלף שקל. 

עוד בתכנון: בניית קומה שלישית 

בנוסף לפתיחת החנויות החדשות, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית, אליה יועתק מתחם המזון המהיר, ובמקומו יתווספו בקומה השנייה של הקניון, חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. עבודות בניית הקומה השלישית בעיצומן, והן צפויות להסתיים במחצית השנייה של שנת 2024.

העלות הכוללת כאמור של מליסרון בגין שדרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית ופתיחת החנויות החדשות מסתכמת בכ-120 מיליון שקל. עם סיום מהלכי השדרוג, במליסרון מצפים כי ה- NOI יגדל בכ-11 מיליון שקל.

"קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חוויית בילוי וקנייה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חוויית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים", אמר עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר. "המטרה שלנו להמשיך ולבדל את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, וכן על-מנת להמשיך לספק לציבור לקוחותינו חוויית בילוי וקנייה נעימה.

"במחצית השנייה של 2024 תוקם שליש קומה נוספת, כ-3000 מ"ר נוספים בקניון רמת אביב - כשאחד החלקים יהיה מתחם המזון המהיר". לצידו מבטיח אוגולניק חלקים נוספים שייחשפו בהמשך.

"אנחנו מנסים לגוון ולשלב ולייצר את הקניון הכי יחודי שאפשר. אנחנו מנטרים את המותגים הכי משמעותיים וצומחים בעולם, ומנסים לבנות איתם תהליכים. כך עשינו גם עם  alo yoga, לולולמון, וכך נעשה בהמשך. הקניון הקניון היוקרתי היחידי במדינת ישראל שהצליח. משהו מאוד מיוחד באופי שלו, בסגנון ובצורה. הוא נותן אלטרנטיבה לקהל הלקוחות, ואנחנו שמחים שאנחנו מצליחים לתת את המענה הזה. חלק מהעניין הוא כל הזמן לחדש, אנחנו נמצאים ברמות שונות של תהליכים ופיתוחים, כולל המשך הגעה של רשתות בינלאומיות מחו"ל לארץ, ומשתדלים לעדכן את הקניון כדי שלקהל הלקוחות יהיה מעניין ורלוונטי".