הפתרון של רשת 13 לקרב מול קשת 12: שת"פ עם סלקום TV

השקת FreeTv, פלטפורמת הסטרימינג של קשת 12 ו-RGE, לא חמקה מעיני הערוץ המתחרה רשת 13, שכעת מנסה לייצר מהלך משלו • בשלב ראשון ישודר בסלקום ערוץ "האח הגדול" ללא תשלום אך במסלול עם פרסומות, ובהמשך צפויים להתווסף לשירות מגוון תכנים בינלאומיים

דניאל ספיר, מנכ''ל סלקום, ויורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 / צילום: סיון פרג', נועה ניר
דניאל ספיר, מנכ''ל סלקום, ויורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 / צילום: סיון פרג', נועה ניר

השקת FreeTv, פלטפורמת הסטרימינג של קשת 12 ו-RGE, לא חמקה מעיני הערוץ המתחרה רשת 13, שכעת מנסה לייצר מהלך משלו מבלי להשקיע כסף בבניית פלטפורמה חדשה. הערוץ, שבין בעליו נמנית ענקית המדיה וורנר ברדרס דיסקברי, מקדם שיתוף-פעולה אסטרטגי עם חברת הסלולר סלקום לשידור תכניו בסלקום TV. 

מחיר נמוך ובלי ממיר: בדקנו מה שווה שירות הסטרימינג החדש 
מנוי ב-30 שקל לכל החיים: האם זה המיזם שישנה את שוק הטלוויזיה? | שאלות ותשובות

בשלב ראשון ישודר בסלקום ערוץ "האח הגדול" ללא תשלום אך במסלול עם פרסומות (או בתשלום ללא פרסומות), ובהמשך, בעוד כמה חודשים, צפויים להתווסף לשירות מגוון תכנים בינלאומיים - כולל הקטלוג המלא של HBO, תכני ילדים ועשרות אלפי שעות VOD עם סרטים וסדרות מהאולפנים הגדולים בעולם.

כחלק מהמהלך, סלקום תקדם את אפליקציית רשת בסטרימינג ובשירותי הסלולר שלה, ובמקביל, רשת 13 תקדם את סלקום אצלה באתר.

לדברי יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, "המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה החדשה שלנו לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך, ושיתוף-הפעולה מייצר זרוע הפצת תוכן באמצעות חברת תקשורת גדולה.

"בעונה החדשה של 'האח הגדול' אנו מאפשרים לראשונה למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות לצפות ללא תשלום בערוץ 26, המשדר בשידור חי את המתרחש בבית 'האח'. במקביל, צופי סלקום TV יוכלו לבחור כיצד לצרוך את התוכן: עם פרסום וללא תשלום דמי מנוי - או בלי פרסומות תמורת תשלום".

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, מסר כי המהלך מהווה "בשורה משמעותית ללקוחות סלקום TV. אנו מאמינים כי שיתוף-הפעולה יאפשר הוספה של עשרות אלפי שעות של תכנים חדשים ללקוחותינו, ויאפשר לייצר הטבות ייעודיות בעלות ערך, ובכך להמשיך ולבסס את עצמנו בעולם הנייח".

נזכיר כי בשבוע שעבר השיקו קשת ו-RGE את מיזם FreeTV, שנועד להתחרות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ולהציע חבילת צפייה לכל המשפחה, המורכבת מתכני בידור, חדשות, ספורט וילדים תמורת 30 שקל בחודש לשני מסכים (מחיר השקה, בהמשך - 40 שקל) או 40 שקל לחמישה מסכים (בהמשך - 55 שקל). החבילה החדשה נועדה להוות אלטרנטיבה לכלל שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית: yes, הוט, פרטנר וסלקום, שכאמור משתפת כעת פעולה עם רשת 13.