עינת גז: דובי פרנסס קיבל הצעה על מניותיו בפאפאיה גלובל לפי שווי חברה של מיליארד דולר וסירב

גז פרסמה הערב בטוויטר כי פרנסס משך עצמו מעסקה בה בעל מניות בחברה הציע לקנות את מניותיו לפי שווי חברה של מיליארד דולר, ויצא לתקשורת עם הצעה במחיר נמוך משמעותית

דובי פרנסס ועינת גז / צילום: קרן Group 11, תמר מצפי
דובי פרנסס ועינת גז / צילום: קרן Group 11, תמר מצפי

עינת גז פירסמה הערב (ה') בטוויטר כי דובי פרנסס, שרק אתמול פורסם כי הוא מציע למכירה את מניותיו בפאפאיה גלובל לפי שווי חברה של 444 מיליון דולר, הנחה של כ-90% מהשווי המופיע בספרים, היה "רגע מסגירה עם בעל מניות בחברה שהציע לקנות את מניותיו במיליארד דולר במזומן". לטענתה של גז, פרנסס משך עצמו מעסקה זו ויצא לתקשורת עם הצעה במחיר נמוך משמעותית.

לטענתה של גז, מאז אתמול קיבלה פאפאיה גלובל התעניינות מצד גופים פיננסים רבים "אך החברה ובעלי המניות שלה בחרו לרכוש את המניות שלו במלואן".

עוד צייצה גז "ככה זה כשבוחרים משקיעים בעלי ערך אסטרטגי גבוה במיוחד שחושבים שאנחנו חיים בתוכנית טלויזיה - פאפאיה מובילת שוק בתחום השכר והתשלומים הגלובלית וגרופ 11 הם בעל מניות קטנטן בפאפאיה".

בין היתר, מהציוץ של גז בטוויטר נחשף כי המשקיעים מעריכים את החברה לפי שווי של מיליארד דולר, זאת לעומת השווי המופיע בספרים בגובה 3.7 מיליארד דולר.

כמו כן, הערב פורסם כי במכתב ששלח מייסד חברת Deel, אלכס בואזיז, לבעלי מניות פאפאיה גלובל, הוא מציע לרכוש את המניות של גרופ 11 (הקרן של דובי פרנסס) בפאפאיה ועוד עשרה אחוז ממניות החברה, זאת לפי שווי של 520 מיליון דולר, 70 מיליון דולר יותר ממה שהציע דובי פרנסס. ייתכן ומטרת הצעה זו לפגוע בתדמיתה של פאפאיה גלובל בשל העובדה כי שתי החברות נמצאות בתחרות עזה. 

מחברת Deel סירבו להגיב.

מדובי פרנסס לא התקבלה תגובה.