דיווח: אפל מפסיקה פרסום ב-X לאחר שפרסומות שלה הופיעו לצד תוכן אנטישמי

לפי דיווח באתר Axios, אפל משהה פרסום ב-X של אילון מאסק אחרי שפרסומות שלה הופיעו לצד תוכן אנטישמי; לא ידוע כמה זמן תימשך ההשהיה • ההחלטה הגיעה על רקע מהלך דומה של IBM שהודיעה על הפסקת הפרסום לאחר תגובה של מאסק לציוץ אנטישמי

אילון מאסק / צילום: Shutterstock
אילון מאסק / צילום: Shutterstock

אפל משהה את הפרסום ברשת X של אילון מאסק לאחר שפרסומות של החברה הוצגו לצד פוסטים ימניים קיצוניים ותכנים אנטישמיים. כך לפי דיווח באתר Axios.

בדיווח מצוין כי לא ידוע כמה זמן ההשהיה תימשך. אפל הייתה מפרסמת גדולה באתר המדיה החברתית, וההחלטה הגיעה על רקע מהלך דומה של IBM שהודיעה על הפסקת הפרסום לאחר תגובה של מאסק לציוץ אנטישמי. בפוסט נכתב כי "במשך שנים יהודים השתמשו באותה שפה, בה הם רוצים שיפסיקו להשתמש נגדם, נגד לבנים", הציוץ המקורי ממשיך ואומר "לא אכפת לי מהאוכלוסיה היהודית המערבית, שמגלה שמיעוטים לא אוהבים אותה".

לפוסט הזה הגיב מאסק "אתה אומר את האמת הפשוטה". 

לאחר הפוסט של מאסק, פרסמה רשת Media Matters דוח המראה כי פרסומות של IBM, אפל, אורקל וחברות נוספות מופיעות ב-X לצד הפוסט האנטישמי.

בתגובה, הוציא תאגיד המחשוב IBM הצהרה, בה הוא אומר כי "לרשת יש אפס סובלנות כלפי נאומי שנאה וגזענות, ועצרנו את כל הפרסומות ברשת החברתית בזמן שאנו בודקים את הנושא".

החברה לא הגיבה לדיווח מאקסיוס.