לבד בשמיים: אל על תחלק עשרת אלפים כרטיסי טיסה. אלה התנאים

במהלך שמוערך בעשרות מיליוני שקלים, חברת התעופה אל על תחלק כ-10,000 כרטיסי טיסה למשרתים בצה"ל בשירות חובה, בקבע ולחיילי מילואים שביצעו 30 ימי מילואים • לפי נתוני רשות שדות התעופה, כ-73% מהטיסות הבינלאומיות בנתב"ג בינואר היו של אל על • מחברת התעופה נמסר: "אנו מרגישים מחויבות להעניק בחזרה לאלה שתרמו למדינה ולהגנתנו בתקופה הזו"

מטוס אל על / צילום: יח"צ אל על
מטוס אל על / צילום: יח"צ אל על

בצעד יוצא דופן, חברת התעופה אל על תחלק כ-10,000 כרטיסי טיסה בחינם למשרתים בצה"ל בשירות חובה, בקבע ולחיילי מילואים שביצעו 30 ימי מילואים מאז פרוץ המלחמה. היעדים שנבחרו הם ציריך, סופיה, וינה, סלוניקי, פאפוס, לרנקה, בודפשט, בוקרשט ואתונה, כאשר מקבלי הכרטיסים יצטרכו לשלם מסי נמל בלבד. שווי המהלך מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

בנק הפועלים מעניק מלגות לסטודנטים ממכללת ספיר בהיקף של חצי מיליון שקל
״פיגוע כלכלי״: למה חברות התעופה הזרות לא שבות לטוס?

מימוש ההטבה יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים (רישום בחינם דרך אתר החברה). ההרשמה להטבה תהיה פתוחה באמצעות טופס דיגיטלי באתר אל על בלבד, החל מהיום (ג') בשעה 20:00. בחינת זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010, או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים, וצילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר.

בנוסף, כלל משרתי צה"ל יקבלו קדימות בשלב העלייה למטוס, ומנהלי השירות בטיסה יכירו תודה על פועלם בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה.

אל על מלווה את משפחות החטופים

בתחילת השבוע עלתה אל על בקמפיין חדש, שבמסגרתו תרמה 15% משלטי החוצות שרכשה למטה משפחות החטופים. בארבעת החודשים האחרונים מלווה החברה את המטה, ומסייעת בין היתר בהטסת נציגי משפחות החטופים למשימות דיפלומטיות, ובהטסת מיצגים להעלאת המודעות הבינלאומית.

אל על היא בין חברות התעופה הבודדות שפעלו באופן רציף במשך כל תקופת המלחמה. לפי נתוני רשות שדות התעופה המעודכנים ביותר, בינואר האחרון הייתה אל על אחראית לכ-73% מהטיסות הבינלאומיות בנתב"ג (בדצמבר: 80%).

בדיווח לבורסה באותו חודש ציינה החברה כי הביקוש לטיסותיה נמצא במגמת גידול, ולאור כך היא "התאימה את לוח טיסותיה, ובין היתר, הוסיפה טיסות ליעדים בעלי ביקושים גבוהים. כמו כן, מאז פרוץ המלחמה, חלה עלייה משמעותית בהיקף פעילות המטענים בין אם בבטן מטוסי הנוסעים ובין אם במטוסים ייעודיים של החברה. בנוסף, חלה ירידה משמעותית במחירי הדלק הסילוני".

לדברי נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, החברה היא "חלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי במלחמה, ולקחה חלק משמעותי במאמץ הלאומי. מאז ה-7 באוקטובר סייעה החברה לאלפי משרתי מילואים לחזור לארץ, וממשיכה לסייע כשותפה של מטה משפחות החטופים.

"אנו מרגישים מחויבות להעניק בחזרה לאלה שתרמו למדינה ולהגנתנו בתקופה הזו. המהלכים להוקרת משרתי צה"ל עומדים בקנה אחד עם המסר של אל על כחברה ישראלית שמחויבת לאזרחי המדינה, ורואה עצמה הגשר האווירי של ישראל לעולם. ההטבה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים תאפשר לאלפי משרתים שנתנו ועוד נותנים מעצמם, לקחת חופשה קצרה להתאווררות בחו"ל".