אחרי פחות משנתיים בתפקיד: מנכ"ל בזק רן גוראון הודיע על פרישה

רן גוראון הודיע כי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל אחרי 18 שנים בקבוצת בזק • בעברו שימש כמשנה למנכ"ל בזק, מונה למנכ"ל חברת פלאפון ובהמשך ובמקביל ניהל גם את yes ואת בזק בינלאומ • גוראון צפוי להישאר בתפקידו עד לסוף מרץ

רן גוראון, מנכ"ל בזק הפורש / צילום: רמי זרנגר
רן גוראון, מנכ"ל בזק הפורש / צילום: רמי זרנגר

מנכ"ל בזק , רן גוראון, הודיע כי יפרוש מתפקידו אחרי שנתיים. גוראון עבד 18 שנים בקבוצת בזק, והוא צפוי להישאר בתפקידו עד לסוף מרץ. 

● "אהבנו להיות בפסגה": יו"ר חברת הגמל הגדולה בישראל מדבר
וורן באפט במכתב המשקיעים הראשון מאז מותו של צ'ארלי מאנגר 

גוראון הצטרף לבזק כסמנכ"ל שיווק עם הפרטתה. לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל בזק, גוראון מונה למנכ"ל חברת פלאפון, ובהמשך ובמקביל ניהל גם את yes ואת בזק בינלאומי.

בעקבות ההחלטה מסר גוראון: "אחרי 18 שנים בקבוצת בזק, ולאחר שניהלתי את כל החברות בקבוצה, אני חש שזה הזמן עבורי לעשות שינוי. אני מבקש להודות לשותפיי לדרך - לצוות ההנהלה המצוין, לעובדות ועובדי החברה, לדירקטוריון החברה ובפרט לעומד בראשו, תומר ראב"ד, ולבעלת השליטה, קרן סרצ'לייט, על האמון ועל השותפות לדרך".

יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד, מסר בעקבות ההודעה כי "רן ניהל את בזק, וקודם לכן את החברות-הבנות, בתקופה מורכבת ומאתגרת מאין כמוה, והוביל לביצועים תפעוליים ופיננסיים מצוינים. אני מודה לרן על 4 שנים של עבודה משותפת, על תרומתו לקבוצה לאורך השנים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".