מיהו הסטארט-אפ המבטיח שלכם

במסגרת דירוג הסטארט-אפים המבטיחים של השנה, יוכרז גם "חביב הקהל" שזהותו תיקבע באמצעות סקר גולשים • הזוכה יוכרז ב-16 לאפריל בכנס TECH IL של גלובס, לצד רשימת עשר החברות המבטיחות שדורגו על ידי משקיעי ההייטק בישראל • הסקר סגור למילוי כעת. התוצאות יתפרסמו בשבוע הבא, תודה על השתתפותכם

**עדכון: הסקר סגור למילוי כעת. התוצאות יתפרסמו בשבוע הבא, תודה על השתתפותכם.

זו השנה ה-18 בה משקיעים בהייטק הישראלי - מקומיים וזרים - מכל תחומי הטכנולוגיה מדרגים עבור גלובס את רשימת עשרת הסטארט-אפים המבטיחים. כמדי שנה, נמנות על הרשימה חברות צעירות ופורצות דרך, שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, צומחות באופן בריא ושמן נפוץ בקרב משקיעי הון סיכון ובנקאי השקעות כמועמדות אפשריות להנפקה בעוד שנה או שנתיים, לאחר שיבשילו התנאים לכך. השנה מועמדות בדירוג גם חברות צעירות מתחום הביטחון, שמסמנות את עתיד התעשייה הצבאית בישראל.  

לצד הדירוג הרשמי של גלובס, יוכרז השנה גם חביב הקהל ב-16 לאפריל בכנס TECH IL של גלובס. זהותו תיקבע באמצעות סקר גולשים. עכשיו, גם לכם יש הזדמנות לחלוק עמנו את זהותה של החברה שלדעתכם ראויה לתואר הסטארט-אפ המבטיח בישראל.  

   

בין המתחרות השנה, 30 חברות צעירות שדורגו במקום הגבוה ביותר על ידי כ-70 קרנות השקעה הפעילות בישראל. בהן: יצרנית הטרקטורים האוטונומיים BlueWhite; הרחפנים הקרביים של XTEND; קוד הבינה המלאכותית למפתחי תוכנה של Tabnine; מערכות המיפוי התת קרקעי של 4 M Analytics ו-Exodigo וחברת הגיימינג Superplay. 

מי תצטרף השנה לחברות כמו מלאנוקס, מאנדיי, למונייד, ארמטיק, סימפלי, גונג וארמיס שדורגו בעבר במקומות גבוהים? הצביעו עכשיו לחביב הגולשים בדירוג הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס ושתפו עם חבריכם. ההצבעה תסתיים ביום רביעי, ה-10 לאפריל, ובימים שלאחר מכן תתפרסם בחירת הקהל, לצד דירוג המערכת.