בלי השקה גדולה: ויקטוריה'ס סיקרט פתחה שתי חנויות ראשונות בישראל

דלתא מותגים משיקה את שתי החנויות הראשונות של מותג ההלבשה התחתונה בארץ - בקניון עופר פ"ת ובגרנד קניון חיפה, בהשקעה של כ-5 מיליון לחנות • גורם בענף: "זה שמותג בינלאומי פותח חנות ראשונה בארץ תוך כדי מלחמה, זו אמירה"

סניף של ויקטוריה'ס סיקרט בעופר גרנד קניון, חיפה / צילום: יח''צ
סניף של ויקטוריה'ס סיקרט בעופר גרנד קניון, חיפה / צילום: יח''צ

אחר עיכובים של חודשים בצל המלחמה, דלתא מותגים משיקה את שתי החנויות הראשונות של ויקטוריה'ס סיקרט בישראל - בקניון עופר פתח תקווה וברנד קניון בחיפה.

בחנות בקניון הגדול בפתח תקווה הושקעו כ-5.5 מיליון שקל, והיא מתפרשת על פני כ-500 מ"ר. בגרנד קניון בחיפה החנות מתפרשת על פני כ-450 מ"ר, והושקעו בה כ-4.5 מיליון שקל. אתר המותג בישראל פועל כבר מ-2023. לפי הערכות, חנויות נוספות של ויקטוריה'ס סיקרט ייפתחו באייס מול באילת ובקניון עיר ימים בנתניה. 

מנכ"לית דלתא מספרת איך הקורונה עזרה לה להביא את ויקטוריה'ס סיקרט לארץ
אחרי פסח: גלידות נסטלה ומעדני יחיעם יתייקרו בעד 9%

בדלתא חיכו זמן רב למיקומים מתאימים וטובים בקניונים, והחליטו תוך כדי ההמתנה להתחיל בפעילות באונליין. ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא מותגים ישראל, אמרה בעבר: "חיכינו למיקומים מתאימים בקניונים, ואז אמרנו: יש פה מותג שהוא סופר-חם, למה לא להשיק אותו קודם באונליין?". 

בחברה בחרו לא לערוך השקה גדולה ולא להשקיע בפרסום טרם הפתיחה בעקבות המלחמה, בין היתר בעקבות חששות המותג הבינלאומי. גורם בענף אומר כי "זה צעד אמיץ. יש הרבה מאוד רשתות שהתעניינו לפתוח פעילות בארץ לפני המלחמה, אבל התקפלו. זה שמותג בינלאומי פותח חנות ראשונה בארץ תוך כדי מלחמה, זו אמירה".

רשת ויקטוריה'ס סיקרט הוקמה ב-1977 על-ידי רוי ריימונד בקליפורניה כחברה לייצור והפצת מוצרי הלבשה תחתונה. ב-1982 הרשת נמכרה תמורת מיליון דולר לאיש העסקים היהודי אמריקאי לזלי וקסנר, יו"ר ולשעבר מנכ"ל L Brands, חברת-האם של המותג. ב-2023 מחזור המכירות שלה הסתכם בכ-6.1 מיליארד דולר.