מנהלת קרן ההון סיכון מונתה ליו"ר דירקטוריון חברת פוקס

יודפת הראל-בוכריס, המכהנת כיום כמנהלת של קרן ההון סיכון בלאמברג קפיטל בישראל וכדירקטורית בבנק דיסקונט ובחברות נוספות, תחליף בתפקיד יו"ר פוקס את אבי זלדמן שמונה ליו"ר בנק מזרחי טפחות

יודפת הראל-בוכריס / צילום: בלאמברג קפיטל
יודפת הראל-בוכריס / צילום: בלאמברג קפיטל

דירקטוריון קבוצת פוקס  אישר היום (א') את מינויה של יודפת הראל-בוכריס לדירקטורית בחברה ואת בחירתה לתפקיד יו"ר דירקטוריון הקבוצה, מינוי שייכנס לתוקף ב-16 ביוני. הראל-בוכריס תחליף את אבי זלדמן לאחר כ-16 שנים בדירקטוריון, מתוכן כ-12 שנים בתפקיד היו"ר, וזאת לאחר שמונה לשמש בתפקיד יו"ר בנק מזרחי טפחות

לואקר, מנטוס וליפטון: ליימן שליסל מצטרפת לגל העלאות המחירים
המשקיעה שהפכה לקול בולט בקרב נשות הון סיכון

הראל-בוכריס מכהנת כיום כמנהלת של קרן ההון סיכון בלאמברג קפיטל בישראל, כדירקטורית בבנק דיסקונט ובחברת ידע-חברה למחקר ופיתוח של מכון ויצמן וכן בחברות פורטפוליו של בלאמברג קפיטל. היא נחשבת לאחת מנשות ההון סיכון הבולטות בשוק המקומי, ובעבר כיהנה במשך 8 שנים כמנכ"לית חברת ההשקעות טמרס קפיטל, הקימה את זרוע הפרייבט אקוויטי, הובילה את קרן ההון סיכון בחברת אורבוטק ושימשה כדירקטורית בחברות המובילות במשק, ביניהן אל על, בריטיש ישראל ופרוטליקס. בנוסף היא ניהלה את חברת ההשקעות הראל-הרץ ושימשה כיועצת ראשית לתאגיד ITX הנסחר בנאסד"ק יפן.

לאחרונה ייסדה הראל-בוכריס את עמותת "אשור לילדים", אשר מלווה פיננסית ילדים שהתייתמו משני הוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, וכן משמשת כחברה בוועד המנהל של "יוזמת המאה".

להראל-בוכריס יש תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן, תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ברדפורד עם התמחות בשיווק ואסטרטגיות פיתוח עסקי, והיא בוגרת קורס ניהול בכיר מטעם אוניברסיטת הרווארד במסגרת תוכנית מעוז. 

"קול בולט בקהילה העסקית" 

"אנו שמחים להודיע היום על מינויה של יודפת ליו"ר הקבוצה. יודפת בעלת ניסיון נרחב בניהול, פיתוח עסקי, שיווק ותכנון אסטרטגי", מסר הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס. "בשנים האחרונות הפכה לקול משמעותי ובולט בקהילה העסקית בישראל, ואנו בטוחים כי ביכולותיה ובניסיונה הרבים, תסייע לקבוצה להמשיך לצמוח ולהתפתח רבות. בהזדמנות זו אבקש להודות לאבי זלדמן, שמסיים את כהונתו אחרי שנים של שותפות דרך, עשייה משמעותית והישגים רבים שהובלנו בקבוצה. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו כיו"ר דירקטוריון בנק מזרחי טפחות".

"אני שמחה להצטרף לקבוצת פוקס ולהיות חלק מארגון שבולט הן בפעילות העסקית שלו ולא פחות חשוב מכך - גם בתרומה הייחודית שלו לחברה הישראלית", מסרה הראל-בוכריס. "הקבוצה, באמצעות חדשנות ואסטרטגיה מצוינת, הפכה במרוצת השנים לשחקן מקומי דומיננטי ובהמשך לגורם מוביל גם בזירה הבינלאומית. אני מודה להראל ולחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי, ובטוחה שנמשיך להצמיח את החברה גם בישראל וגם בעולם ולהעמיק את הקשר שלנו בקהילה".