שופרסל | בלעדי

אחרי 5 שנים: דובר שופרסל הודיע על עזיבה

הדובר הפנימי של שופרסל, יהודה פישמן, הודיע על סיום תפקידו בקבוצה • מדובר בבכיר נוסף שעוזב את החברה בחודשים האחרונים, לאחר כניסתם של האחים שלומי ויוסי אמיר לרשת ומינויים למנכ"לים משותפים • לפי הערכות, פישמן צפוי לעבור לבזק

יהודה פישמן / צילום: אלעד גוטמן
יהודה פישמן / צילום: אלעד גוטמן

דובר קבוצת שופרסל, יהודה פישמן, הודיע על סיום תפקידו לאחר חמש וחצי שנים בחברה. מדובר בבכיר נוסף שעוזב את הקבוצה בחודשים האחרונים, לאחר כניסתם של האחים שלומי ויוסי אמיר לרשת ומינויים למנכ"לים משותפים המחזיקים ב-24.9% ממניות החברה.

שופרסל השלימה את מכירת חלקה בפייבוקס לדיסקונט תמורת 77 מיליון שקל
בלעדי | השינויים בשופרסל נמשכים: תיפרד ממשרד הפרסום גיתם
אחרי 25 שנה: שופרסל ורני רהב נפרדים

פישמן, כדובר הפנימי של שופרסל, הוביל את מערך התקשורת והתדמית של הקבוצה, בשנים בהן עברה מרשת קמעונאות מזון לקבוצה הפועלת בתחומים נוספים, בהם פארם, פיננסים, עסקים ונדל"ן, בתקופות סוערות - החל ממשבר הקורונה, דרך עזיבות יו"רים ומנכ"לים, שינויים ארגוניים בחברה, עליות מחירים, חרם על ספקים וכעת הרה-ארגון שמובילים האחים אמיר.

לפישמן יש ניסיון של כ-13 שנים בדוברות, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. קודם לתפקידו בשופרסל, הוא כיהן בתפקידי דוברות וייעוץ תקשורתי במגזר הציבורי.

לפי הערכות, פישמן, המקורב לטלי תובל שמונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל תקשורת וממשל בבזק, צפוי לעבור לבזק. נזכיר כי תובל מונתה ב-2022 לסמנכ"לית שופרסל לנושא תקשורת, רגולציה וקשרי משקיעים וקהילה, ופישמן נחשב ליד-ימינה, אולם גם היא הודיעה באפריל האחרון על סיום תפקידה בחברה.

מפישמן לא נמסרה תגובה. משופרסל נמסר: "שופרסל מודה ליהודה על תרומתו לקבוצה ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

נזכיר כי במסגרת רה-ארגון שעוברת החברה, בחודש שעבר נפרדו בשופרסל מרני רהב, משרד יחסי הציבור החיצוני שליווה את הקבוצה במשך כ-25 שנים. בתחילת החודש התרחשה פרידה נוספת, הפעם ממשרד הפרסום גיתם שליווה את הרשת במשך כשלושה עשורים.