השיעור של כנס MAD על ניהול מותגים בצל המלחמה

בכירי ובכירות תעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לסטוקו בתל אביב, ליום למידה והשראה על ניהול מותגים בזמן מלחמה במסגרת כנס HEAD MAD של גלובס

באי כנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי
באי כנס MAD HEAD / צילום: תמר מצפי

בכירי ובכירות תעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לסטוקו בתל אביב, ליום למידה והשראה על ניהול מותגים בזמן מלחמה. הכנס נפתח בהרצאה של אלונה בר און, מו"ל גלובס, ולאחר מכן יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, דיבר על המשימה של קוקה־קולה במלחמת העולם השנייה, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק של אל על, ריגש עם הפרסומת בכיכובו של הטניסאי הפראלימפי זוכה טורניר הרולאן גארוס, גיא ששון.

לאחר מכן ערן גפן חילץ מהשניים תובנות עומק על האתגרים שעמם הם מתמודדים, כולל הציניות בענף, ודן עמם בשאלה למה יש פחות ופחות סמנכ"לי שיווק שהופכים למנכ"לים. ברקת הודה שחל פיחות במעמד השיווק.

ברק בכר, מאמן מועדון הכדורגל מכבי חיפה, שיתף איך מכינים נאום באנגלית עם שלוש יחידות, ערב משחק בליגת האלופות - והציג את המשנה שלו על מנהיגות בכדורגל ובכלל.

רעות כהן מטיקטוק ישראל אתגרה את התפיסות המקובלות: הצרכנים לא רוצים יותר דיסרפשן, והמשווקים לא יכולים להמשיך להיות המס שגולשים משלמים בשביל התוכן שהם רוצים לראות. בשיא הוצג מדד המותגים, שעורר את השיח המרתק מכולם: מי מדורג איפה.

ברחבת ההתכנסות הוצגו חולצות "עוטף" - פרויקט מחווה ל־12 היישובים בעוטף עזה שספגו את הפגיעה הקשה ביותר במתקפת ה־7 באוקטובר, שנוצר כשיתוף פעולה בין מסעדת "האחים" למותג העיצוב "קון". לאורחים חולקו בירות מסדרת "חוזרים הביתה" של "הדובים" שהוכנה עבור אנשי הקיבוצים בנגב המערבי, וזרי פרחים צהובים מחממות משק בן צבי, השוכן במושב נתיב העשרה בעוטף עזה.

נדב חנין מאל־על / צילום: כדיה לוי
 נדב חנין מאל־על / צילום: כדיה לוי

רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי
 רעות כהן, טיקטוק / צילום: כדיה לוי

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה / צילום: תמר מצפי
 ברק בכר, מאמן מכבי חיפה / צילום: תמר מצפי

הפרסומאי גיל סמסונוב, אלונה אריאלי להב ונירית בן קיש / צילום: תמר מצפי
 הפרסומאי גיל סמסונוב, אלונה אריאלי להב ונירית בן קיש / צילום: תמר מצפי

יגאל ברקת מבנק הפועלים והפרסומאי גדעון עמיחי / צילום: תמר מצפי
 יגאל ברקת מבנק הפועלים והפרסומאי גדעון עמיחי / צילום: תמר מצפי

בירות מסדרת ''חוזרים הביתה'' של ''הדובים'' / צילום: תמר מצפי
 בירות מסדרת ''חוזרים הביתה'' של ''הדובים'' / צילום: תמר מצפי

מימין לשמאל: נטלי זיו ראש מערך תקשורת טיקטוק, קרן נתן סמנכ''לית שיווק טירת צבי ומיכל ישר מיכאלי, סמנכ''לית שיווק הרצוג פוקס נאמן / צילום: תמר מצפי
 מימין לשמאל: נטלי זיו ראש מערך תקשורת טיקטוק, קרן נתן סמנכ''לית שיווק טירת צבי ומיכל ישר מיכאלי, סמנכ''לית שיווק הרצוג פוקס נאמן / צילום: תמר מצפי

דרור בלומנטל מ־BUYME ונתי יעקובי משופ אנליטיקס / צילום: תמר מצפי
 דרור בלומנטל מ־BUYME ונתי יעקובי משופ אנליטיקס / צילום: תמר מצפי

שרון שלו לבצור, שותפה במנצ' / צילום: תמר מצפי
 שרון שלו לבצור, שותפה במנצ' / צילום: תמר מצפי

ענת סטריק-דהאן ופז גלינסקי / צילום: תמר מצפי
 ענת סטריק-דהאן ופז גלינסקי / צילום: תמר מצפי

אורי פרל מפאפאיה / צילום: תמר מצפי
 אורי פרל מפאפאיה / צילום: תמר מצפי

הילה גבאי מגיתם ולאה ריינר מלמד מנסטלה / צילום: תמר מצפי
 הילה גבאי מגיתם ולאה ריינר מלמד מנסטלה / צילום: תמר מצפי

הפרסומאי יורם לוי / צילום: תמר מצפי
 הפרסומאי יורם לוי / צילום: תמר מצפי

*** גילוי מלא: הכנס בחסות בנק הפועלים, אל על, טיקטוק, פאפאיה ויפעת בקרת פרסום