התקלה גלובלית באפליקציית המשלוחים וולט תוקנה ושירות המשלוחים לפעול כסדרו. זאת לאחר שלקוחות שנכנסו לאפליקציה קיבלו הודעה שבה נכתב, "שימו לב: לצערנו אנו חווים תקלה גלובלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות כרגע, מתנצלים על חוסר הנעימות".

הודעת התקלה באפליקציית וולט
בתגובה לתקלה בוולט, באפליקציה המתחרה תן ביס העלו היום בסטורי ברשתות החברתיות את ההודעה: "תקלה שאתם עדיין לא אצלנו".

ההודעה שעלתה לסטורי של תן ביס בעקבות התקלה בוולט
לא פעם ראשונה
אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שלקוחות וולט נתקלים בתקלה מעין זו. כך, בחודש שעבר נתקלו המזמינים בעת הכניסה לאפליקציה בהודעה לפיה חלק קטן מההזמנות החדשות נדחות בשל תקלה גלובלית. התקלה סודרה תוך זמן קצר, אולם בימים שלאחר מכן נרשמה שוב תקלה זהה שהסתיימה תוך מספר דקות.
בנוסף, גם בינואר האחרון נרשמה תקלה גלובלית שמנעה אפשרות להזמין באפליקציית וולט במשך כחצי שעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.