התקלה בוולט תוקנה: שירות המשלוחים פועל כסדרו

בשעות הצהריים, משתמשים קיבלו עם פתיחת האפליקציה ההודעה לפיה השירות אינו זמין • התקלה טופלה והשירות פעול כסדרו

שליח של וולט / צילום: שלומי יוסף
שליח של וולט / צילום: שלומי יוסף

התקלה גלובלית באפליקציית המשלוחים וולט תוקנה ושירות המשלוחים לפעול כסדרו. זאת לאחר שלקוחות שנכנסו לאפליקציה קיבלו הודעה שבה נכתב, "שימו לב: לצערנו אנו חווים תקלה גלובלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות כרגע, מתנצלים על חוסר הנעימות".

הודעת התקלה באפליקציית וולט
 הודעת התקלה באפליקציית וולט

בתגובה לתקלה בוולט, באפליקציה המתחרה תן ביס העלו היום בסטורי ברשתות החברתיות את ההודעה: "תקלה שאתם עדיין לא אצלנו".

ההודעה שעלתה לסטורי של תן ביס בעקבות התקלה בוולט
 ההודעה שעלתה לסטורי של תן ביס בעקבות התקלה בוולט

לא פעם ראשונה

אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שלקוחות וולט נתקלים בתקלה מעין זו. כך, בחודש שעבר נתקלו המזמינים בעת הכניסה לאפליקציה בהודעה לפיה חלק קטן מההזמנות החדשות נדחות בשל תקלה גלובלית. התקלה סודרה תוך זמן קצר, אולם בימים שלאחר מכן נרשמה שוב תקלה זהה שהסתיימה תוך מספר דקות.

בנוסף, גם בינואר האחרון נרשמה תקלה גלובלית שמנעה אפשרות להזמין באפליקציית וולט במשך כחצי שעה.