תקלה ממושכת בביט: לא ניתן לבצע פעולות באפליקציה

לא ניתן היה לפתוח את האפליקציה ולבצע בה פעולות מאז שעות הבוקר המאוחרות ועד אחרי השעה 20:00 • בבנק הפועלים טוענים כי מדובר בתקלה טכנית

אפליקציית ביט במצב תקין / הדמיה: יח''צ
אפליקציית ביט במצב תקין / הדמיה: יח''צ

תקלה ממושכת באפליקציית התשלומים ביט - משעות הבוקר המאוחרות (א') ועד אחרי השעה 20:00 לא ניתן היה לפתוח את האפליקציה ולבצע בה פעולות. במסך הפתיחה נכתב: "אפליקציית Bit לא זמינה כרגע בגלל עבודות תחזוקה. כדאי לנסות שוב בקרוב".

‏האפליקציה חוותה תקלה גם בחודש שעבר, אך היא ערכה לא יותר משעה קלה. התקלה הנוכחית התמשכה כחצי יום. ‏

באפליקציית ביט עוברים מדי יום 90% מהכספים המועברים בין טלפונים ניידים, שוק שמגלגל כ-20 מיליארד שקל בשנה, אך מסב לבנק הפועלים הפסדים כבדים. בבנק טענו כי מדובר בתקלה טכנית, והוסיפו: "בשעה האחרונה קיימת תקלה באפליקציית ביט. אנו פועלים להשיב את הפעילות לסדרה בהקדם ומתנצלים על חוסר הנוחות".