משתמשים רבים דיווחו הערב (ד') על תקלה באפליקציית התשלומים bit, המופעלת על-ידי בנק הפועלים. לפי הדיווחים ברשתות החברתיות כמו גם בכלי תקשורת, האפליקציה לא אפשרה לבצע העברות כספים, כאשר מרבית המשתמשים לא הצליחו להתחבר כלל, והופיעה הודעה: "מצטערים, משהו השתבש. כדאי לרענן את העמוד".

אפליקציית ביט, הערב (ד') / צילום: צילום מסך
● הנתונים שמראים: אילו רשתות שיווק העלו את המחירים בהיקף הכי גבוה?
מביט נמסר: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית ופועלים להשיב את הפעילות לסדרה בהקדם".
לאחר כשעה התקלה נפתרה, והאפליקציה חזרה לפעילות מלאה.
זוהי לא התקלה הראשונה בשירות. בחודש מאי בשנה שעברה אירעה תקלה דומה - משתמשים שניסו לבצע העברות נתקלו בהודעה לפיה "המידע לא נטען. כדאי לנסות שוב". אז נמסר מהחברה כי מדובר ב"בעיית תקשורת", שנפתרה לאחר מספר שעות.
כיום, Bit היא אפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל, עם למעלה מ-3 מיליון משתמשים פעילים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.