בנוסף החברה סיפקה לדבריה הנחות ללקוחות בעקבות מבצע "עם כלביא". הרווח התפעולי הצטמק בשיעור של 18% לסכום של 31 מיליון דולר והרווח הנקי צלל ביותר מ-20% והסתכם ב-16.7 מיליון דולר בלבד.
כאן לא מסתיימת החולשה ובעקבות המכסים החברה מורידה כעת קלות את התחזיות לשנת 2025 בהיקף של 20 מיליון דולר וצופה כי ההכנסה השנתית של החברה תסתכם בטווח של 2.11-2.135 מיליארד דולר. החברה גם הורידה את תחזית הרווח התפעולי שלה ב-22.5 מיליון דולר (אמצע טווח) וצופה כעת שהרווח התפעולי בשנה כולה יסתכם ב-171-176 מיליון דולר.
אלא שבצד החיובי, מה שסייע לחברה לצלוח את הרבעון הייתה העלייה בפעילות ערוץ המכירה הישיר ללקוחות (DTC). שם ההכנסות ברבעון השני עלו ב-9% לעומת הרבעון המקביל והמכירות באתרי האינטרנט שבבעלות החברה קפצו ב-29%.
בנוסף, החברה הצליחה לשמור על שיעור רווחיות גולמית גבוה (מכירות פחות עלות המכירות) ולרשום שיא לרבעון השני של 42.8%, שנובע מאותו גידול במכירות ללקוחות בצורה ישירה, שלדברי החברה מאופיין בשיעור רווחיות גולמית גבוה יותר". בנוסף, לחברה שיחק קצת המזל כתוצאה מהתחזקות בשערי החליפין של השקל והאירו לעומת הדולר. אלא שההשפעות הללו קוזזו לפחות בחלקן ע"י "קיטון באחוז מענק יצוא המתקבל מממשלת מצרים ומהשפעת העליה בשיעור המכסים בכניסה לארה"ב".
בנוסף, בחברה אומרים שהיא "פועלת לצמצום השפעת העלאת שיעור המכסים על ייבוא סחורות לארה"ב באמצעות ביצוע אופטימיזציה של מערך הייצור והרכש הכולל הסטת יצור למדינות בהן שיעורי המכס נמוכים יותר", כלומר העברת יותר מהפעילות שלה למדינות כמו אינדונזיה או וייטנאם - לצד הייצור המרכזי שלה שנמצא במצרים עם חמישה מפעלים. בנוסף בחברה מקווים להצליח לגלגל לפחות חלק מהמכסים על הלקוחות או הספקים או במילים שלה "החברה עובדת מול ספקיה ולקוחותיה השונים על מנת לצמצם את השפעת העלייה בשיעורי המכסים".
לצערו של דבח כל זה לא הספיק כדי להביא לעלייה במחיר המניה, וזו סוגרת שלוש שנים של תשואה אפסית (פחות מ-3%). דבח ער לחולשה במנייה שלו וטען כי "אנחנו ממשיכים להשקיע בהגדלה וייעול מפעלינו במיקומים אסטרטגיים מבחינת שיעורי המכסים, במרכזים לוגיסטיים וברשתות החנויות שלנו וזאת על מנת לתמוך בצמיחה עתידית של החברה. כתוצאה מכך, אנו נותרים בטוחים ביכולתנו ליצור ערך לבעלי המניות בשנת 2025 והלאה".
נתנאל אריאל