40 מיליון דולר יושקעות בהקמת מלון של ארבע עונות בירושלים

מינהלת מרכז ההשקעות אישרה השבוע 16 תוכניות בהיקף השקעה של 56 מיליון דולר. אושרה הקמתו של מלון ארבע עונות בירושלים, בהשקעה של 40 מיליון דולר. המלון, שישתייך לרשת ארבע עונות הבינלאומית, יכלול 260 חדרים.

אושרה תוספת השקעה של 6 מיליון דולר למפעל וישיי במגדל העמק. אושרה השקעה של 1.5 מיליון דולר למפעל אורטק בשדרות, לייצור מוצרים מבוססי לייזר. אושרה הקמת מפעל א.ת תעשיות מזון במגדל העמק, לייצור מוצרי עוף והודו מצוננים ומעובדים, בהשקעה של 4 מיליון דולר.

אושרה הרחבת מפעל פ.ס אזריק צנרת ומתכות באופקים, לייצור חלקי מתכת ופלסטיק בעיבוד שבבי, בהיקף השקעה של 220 אלף דולר. אושרה הקמת מפעל נחלים פוד בגוש קטיף, לייצור מזון מעובד למאכל ולנוי, בהשקעה של 110 אלף דולר. אושרה תוספת השקעה של 500 אלף דולר למפעל טוטנאור בירושלים, לייצור ציוד רפואי ובעיקר מכשירי חיטוי ועיקור למניעת התפשטות נגיפית.

אושרה הקמת חברת פנורמה מערכות תוכנה לייצור תוכנה, לניהול מידע עבור לקוחות במערכת שרת-לקוח בהשקעה של 80 אלף דולר. אושרה הקמת חברת אינפרוטק טכנולוגיות ביקנעם עילית, לייצור תוכנה לאיסוף מידע, בהשקעה של 470 אלף דולר.

אושרה הקמת מפעל אופטונול בנווה אילן, לייצור שתלים רפואיים, בהשקעה של 800 אלף דולר. אושרה תוספת השקעה של 600 אלף דולר לחברת זאפא דיגיטל ארטס בתל-אביב. אושרה הקמת חברת יוביק ברחובות, לייצור תוכנה אינטראקטיבית, בהשקעה של 500 אלף דולר. אושרה הרחבת מפעל טף מוצרי פלסטיק בתל יצחק, לייצור מוצרי תינוקות וצעצועים, בהשקעה של 230 אלף דולר. «מאת אורנה רביב «40 מיליון דולר יושקעות בהקמת מלון של ארבע עונות בירושלים «