מריוט במו"מ מתקדם לניהול מלון חוף הכרמל של תשובה

הפסיקה המו"מ עם בצלאל מזרחי לניהול מלון גני שולמית החדש באילת

רשת המלונות הבינלאומית מריוט תנהל את מלון חוף הכרמל בחיפה. כך נודע ל"גלובס". בימים אלה מתנהל מו"מ מתקדם בין בעלי המלון וחברת HEI, המנהלת בפועל את המלון, לבין ראשי מריוט.

רשת מריוט מרחיבה בכך את כניסתה לארץ. הרשת מנהלת כבר את מלון רמדה תל-אביב ורמדה רנסנס בירושלים, לאחר שרכשה את שני המותגים לפני כשנה. מריוט מנהלת מו"מ ממושך עם בעלי מלון קרלטון בתל-אביב, ותנהל באמצעות זיכיון שניתן ל-HEI מלון בנצרת ואת מלון אוויה בסביון.

בתוך כך נודע ל"גלובס", כי הופסק המו"מ בין מריוט לבצלאל מזרחי על ניהול שני המלונות שלו - גני שולמית החדש באילת וגני שולמית באשקלון. ככל הידוע, סירב מזרחי לשלם את דמי הזיכיון הגבוהים שדרשה מריוט עבור השימוש במותגיה.

הרצת מלון חוף הכרמל בחיפה החלה בספטמבר 97', והפתיחה הרשמית מתוכננת ל-31 בדצמבר 97'. המלון נמצא בבעלות תשלו"ז (של יצחק תשובה), משה ברנר, אורי פינקשלטיין, עו"ד יוסי שגב ויוסף מושקוביץ.

יצחק תשובה, בעל השליטה במלון חוף כרמל, אישר את הידיעה, ומסר כי בעלי המלון מכינים את מסמכי ההתקשרות. לדבריו, בשלב זה מדובר רק על ניהול המלון הראשון בפרוייקט חוף הכרמל. המלון. «מאת אביבה קרול «מריוט במו"מ מתקדם לניהול מלון חוף הכרמל של תשובה «הפסיקה המו"מ עם בצלאל מזרחי לניהול מלון גני שולמית החדש באילת