רפק - אורפק במו"מ להזמנה מאירופה

חברת אורפק תעשיות, חברה בת של חברת רפק אלקטרוניקה הבורסאית, קיבלה הודעה בכתב מחברת דלק גדולה באירופה. בהודעה מבקשת חברת הדלק להיכנס למו"מ עם אורפק לבדיקת האפשרות להתקנת מערכות תדלוק אוטומטיות מסוג "דלקן 2000", אותן מייצרת אורפק, בתחנות הדלק שלה באירופה.

הצדדים קבעו פגישה במהלך השבוע הקרוב, במסגרתה ידונו באספקטים השונים של העיסקה, ובעיקר בדרישות הטכניות הספציפיות שדורשת חברת הדלק. במידה ויתמלאו הדרישות הטכניות, מדווחת רפק, בכוונת חברת הדלק להתקין בשלב ראשון את ה"דלקן 2000" בכ-300 תחנות במהלך שנת 98'. המשך ההזמנה וגודלה יהיו תלויים בהצלחת אותן התקנות.

רפק מציינת, כי בשלב זה אין ביכולתה להעריך את גודל ההזמנה ואת היקפה הכספי, כמו גם את השפעתה על תוצאותיה הכספיות של החברה.

לפני מספר שבועות דיווחה רפק, כי היא מנהלת מו"מ להכנסת משקיעים לחברת אורפק. המשקיעים אמורים להשקיע כ-5 מיליון דולר תמורת %25 ממניות אורפק, וכתוצאה מכך תרשום רפק רווח הון של 10 מיליון שקל.

אורפק הינה מרכז הרווח העיקרי של רפק, המחזיקה ב-%90 ממניותיה, והיא סיימה את שנת 96' עם רווח של 5.6 מיליון שקל. רפק עצמה, העוסקת גם בשיווק רכיבים אלקטרוניים ובייצור מערכות תשלום אלקטרוניות, סיימה את 96' עם הכנסות של 115 מיליון שקל ועם רווח של 8.5 מיליון שקל. את הרבעון הראשון של 97' סיימה רפק עם הכנסות של 30.2 מיליון שקל ורווח בסך 2.4 מיליון שקל. « «רפק - אורפק במו"מ להזמנה מאירופה «