תקציב "אנשים" לצ'יסמריו-שן-נפתלי

השבוע יחל הקמפיין לשבועון החדש

תקציב הפרסום של השבועון שעומד לצאת לאור השבוע, "אנשים", נמסר למשרד צ'יסמריו-שן-נפתלי. המשקיע מאחורי "אנשים" הוא המיליארדר תד אריסון. נמסר כי בהקמת העיתון יושקעו כ-4 מיליון דולר.

השבועון, שבנוי במתכונת של טבלואיד, יופץ במאה אלף עותקים מדי יום שלישי, באמצעות בר הפצה, לכ-5000 נקודות מכירה ברחבי הארץ. במסגרת מסע ההחדרה האגרסיבי ימכר השבועון במחיר של 2 שקלים.

"אנשים" ימוצב כשבועון מתחרה לעיתון "לאשה", עם אוריינטציה גברית. מנכ"ל העיתון הוא משה שליו, מי שמנהל את אנשים ומחשבים. כעורך העיתון התמנה אבי פרימו, לשעבר עורך המשנה של טלגרף.

משרד צ'יסמריו-שן-נפתלי עומד לצאת השבוע בקמפיין פרובוקטיבי, שיכלול סרטים בערוץ השני, תשדירים ברדיו ושילוט חוצות, תחת הכותרת "אתה חייב להציץ באנשים". היקף הקמפיין בחודש הקרוב יעמוד על כמאה אלף דולר. יצויין, כי עבור המשרד מהווה הזכיה בתקציב דריסת רגל בפרוייקטים עתידיים של תד אריסון בארץ. אריסון משקיע, בין היתר, גם ברשת האורחנים "מובנפיק מרשה " שהחלה לפעול בארץ באוקטובר 96'.

רונן שקולניק, מנהל השיווק והפרסום של "אנשים": "הוצגו בפנינו מספר הצעות למסע פרסום, וההצעה של צ'יסמריו-שן-נפתלי התאימה לנו בצורה הקולעת ביותר. מסע הפרסום נבנה תחת הקונספט 'הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים'. כך, למשל, מופיעה בסרטון הפרסום, שישודר בערוץ השני, אשה נאה המרכיבה משקפי שמש. המצלמה המתקרבת לפניה תחת המסגרת של 'אנשים', מגלה כי תחת המשקפים מסתתרת אשה חבולה. בסרט נראות דמויות פרובוקטיבות של נזירה, קוקסינל ועוד". «ורד שרון-ריבלין «תקציב "אנשים" לצ'יסמריו-שן-נפתלי «השבוע יחל הקמפיין לשבועון החדש