תשלובת הארגז מכרה לאחים עופר 21 דונם ברעננה ב-13 מיליון דולר

מפעל החברה שבמקום ימשיך לפעול בשכירות עד להעברתו לאתר חדש

הנהלת תשלובת הארגז חתמה אמש (ג') על הסכם למכירת שטח בן 21 דונם באיזור התעשייה רעננה לחברת עופר נכסים שבבעלות האחים עופר, תמורת 13 מיליון דולר (לפני מס). על השטח ממוקם אחד ממפעלי חטיבת הריהוט ומערכות הפנים של תשלובת הארגז.

על פי תנאי העיסקה, ימשיך המפעל ברעננה את פעילותו בשטח בתנאי שכירות, וזאת עד להעברתו לאתר חדש על פי התוכנית האסטרטגית של החברה.

כפי שפורסם ב"גלובס", ניהלו ראשי הארגז מזה מספר חודשים מו"מ למכירת השטח, אך העיסקה נתקלה בקשיים שונים, בין היתר מצד העובדים, שניסו למנוע אותה.

ראשי הארגז מסרו, כי תמורת המכירה תושקע בתוכניות פיתוח של החברה והרחבת השיווק של מפעלי הריהוט השייכים לתשלובת. בהודעה זו מבקשים ראשי הארגז להרגיע את ציבור העובדים, אשר פנה לפני כחודשיים ליו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, בדרישה למנוע את מכירת הארגז.

תשלובת הארגז בכללותה אמורה להימכר בקרוב, כאשר הכוונה היא למכור את כל הפעילות והנכסים כיחידה עיסקית אחת, בכפוף להתחייבות הרוכש להמשיך את פעילות התשלובת כעסק חי, ותוך שמירה על זכויות העובדים.

חברת העובדים, אשר פירסמה בתחילת אוקטובר מיכרז למכירת התשלובת, קיבלה 56 הצעות, ו-30 מתוכן נבדקות עתה על ידי חברת העובדים. מדובר בהליך מיון ראשוני, אשר בסופו ייבחרו גורמים בודדים, אשר עימם ינוהל המו"מ. «מאת מיכל רוה «תשלובת הארגז מכרה לאחים עופר 21 דונם ברעננה ב-13 מיליון דולר «מפעל החברה שבמקום ימשיך לפעול בשכירות עד להעברתו לאתר חדש