הוארך מעצר חייל החשוד באונס ומעשים מגונים ב-9 ילדות בבני-ברק

בית משפט השלום בת"א האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של משה מורדוף, חייל בן 19, תושב בני-ברק, החשוד שאנס וביצע מעשים מגונים בתשע ילדות בגילאים 10-6.

נציג המשטרה אמר בדיום שהחשוד נהג לארוב לילדות בכניסה לבניינים באיזור בני-ברק וגרר אותן באלימות למקלטים, שם הוא ביצע בהן מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים. לטענתו, החשוד נחקר בעבר בנושא ויש נגדו שני תיקים פליליים על מעשים מגונים בילדות בנות שש.

החוקר טען, כי החשוד הודה בשלוש תקיפות מיניות של ילדות והוא חשוד ב-6 תיקים נוספים, כאשר תיאורו מתאים לתיאור התוקף.

סניגורו של החשוד ביקש לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. חוקר המשטרה התנגד מצידו לכך שהחשוד יישלח להסתכלות פסיכיאטרית בטרם תמוצה חקירת המשטרה.

בהחלטתו קבע השופט מוקי לנדמן, כי "מדובר לכאורה בבחור ירא שמיים שביצע חלק מהמעשים לאחר שיצא מבית הכנסת. אולם בפועל מדובר באדם נטול אל ונטול מצפון. המעשים המיוחסים לו, אשר בחלקם הודה, מזעזעים הן בחומרתם והן בשל גילן של הקורבנות".

השופט קבע, כי מעשיו מלמדים על חשש לבעיות נפשיות שמחייבות שליחתו להסתכלות שלא תפגע בחקירת המשטרה, כיוון שהחקירה אינה מחייבת את נוכחותו של החשוד.

השופט נעתר לבקשת הסניגוריה ושלח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית והאריך את מעצרו בשבעה ימים.

המשטרה בודקת חשדות למעשים מגונים נוספים שביצע הנאשם ואשר לא דווחו, בגלל שהקורבנות הן בנות העדה החרדית.« שירות גלובס ועתי"ם « הוארך מעצר חייל החשוד באונס ומעשים מגונים ב-9 ילדות בבני-ברק