ערוץ ויוה: הסדרה הכי פופולרית - "המתחזה"

ה-REACH של ערוץ הטלנובלות ויוה, המשודר בכבלים, מגיע בשעות הפריים-טיים, שמוגדר בין השעות 19:00--24:00 ל-%27 בממוצע. בשעות הפריים משדר הערוץ את הסדרות המרגשות החדשות.

משמעות הנתון, כי כ-290 אלף משקי-בית מבין מנויי כבלים צופים בערוץ. הבדיקה נעשתה על-ידי חברת המדרוג טל-גאל במהלך חודש אוקטובר, על בסיס צפייה מינימלי של 10 דקות רצוף.

מדובר בנתון מרשים יחסית לזמן שידורו הקצר של הערוץ, שעלה לאוויר לפני 6 חודשים. לשם השוואה, ערוץ MTV בכבלים, שגם הוא ערוץ מאופיין לקהל-יעד, משיג באותן שעות פריים REACH של %18.8 (אצל קהל של בני 17-12).

הסדרה הפופולרית ביותר, היא "המתחזה", עם רייטינג של %6. הסדרה משודרת בין 21:00-20:15, והיא נמצאת גם בראש טבלאות הרייטינג של רשתות הטלוויזיה ההיספניות בארה"ב.

אחריה, מדורגת הסדרה "אשה במראה" עם רייטינג של למעלה מ-%4. אחת מהפתעות הסקר היא הסדרה "אנטונלה", המשודרת כבר בפעם ה-4 וזוכה, למרות שעת השידור המאוחרת - 23.00 לרייטינג ממוצע של כ-%4.

ערוץ ויוה, בבעלות ליאורה ניר ויאיר דורי, משדר במשך 15 שעות ביום טלנובלות ואופרות סבון. הערוץ רוכש את הטלנובלות מארגנטינה, מקסיקו, קולומביה, והתחייב לרכש של 6,000 שעות. דורי, האחראי על הרכש, מציין כי מאחר שהערוץ נחשב לרוכש טלנובלות גדול, ניתנת לו האפשרות לבחור מכל הקטלוגים הקיימים, כולל סדרות הנמצאות בהליך הפקה וסדרות עתידיות.

בשנה הקרובה מתוכננות לשידור הסדרות: שלי ורק שלי, בכיכובה של אנדריאה דל בוקה (אנטונלה); בובה פראית - הסדרה המצליחה ביותר כיום בארגנטינה, עם נטליה אוריירו; איזמרלדה וכן 3 טלנובלות מקסיקאיות בשפה האנגלית: אקפולקו ביי, לנצח ו-הצל.

יצויין, כי בעקבות פניות רבות מאוד מציבור הצופים, ישדר ערוץ "ויוה" שוב את הסדרה סלסטה.« אביבה קרול « ערוץ ויוה: הסדרה הכי פופולרית - "המתחזה"