"הופ! קטנטנים" - ערוץ חדש יעלה לשידור במת"ב בינואר

"זברה תקשורת", מפיקת הערוץ: תכנים איכותיים ולא אלימים

חברת הכבלים מת"ב תעלה לשידור בינואר 2000 ערוץ חדש שמיועד לילדים קטנים, בני 6-1, בשם "הופ! קטנטנים". הערוץ מופק על-ידי זברה תקשורת. הערוץ אמור להשלים את ערוצי הלידים הנוכחיים, שפונים לבני 7- 14, והוא ישדר כל יום מהשעה 06.30 בבוקר ועד השעה 19.00 בערב.

שידורי הערוץ מורכבים מתוכניות רכש מחו"ל, שידובבו כולן לעברית, ומהפקות רצף מקוריות. כל התוכניות מותאמות באופיין ובתכנים שלהן ליכולות הקוגניטיביות והרגשיות של קהל היעד, לרבות יכולת ריכוז מוגבלת בזמן, העדפת תוכניות נושאיות, לא מפחידות ולא אלימות.

* * * דמויות ידידותיות יגישו תוכניות מקור, המשלבות הפעלה, הקניית מושגים וערכים, לצד בידור, שירים ומשחקים. יזמי הערוץ מבטיחים לתת ביטוי להוויה התרבותית הישראלית הייחודית, לרבות אורח החיים, משפחה, חגים ומסורת.

סמנכ"ל שיווק ותוכניות במת"ב, דורון אדמתי, אמר, כי הבחירה ב"הופ! קטנטנים" היא ראשית מימוש התוכנית של מת"ב לספק למנויים ערוצים "רלוונטיים, איכותיים, וישראליים". לדבריו: "ערוץ זה נותן מענה מקורי לצרכיו של קהל המנויים. קהל היעד שלו הוא פעוטות בגילאי 4-1 וגילאי טרום בית הספר (גילאי 6-5)", אמר.

מנכ"ל מת"ב, עמית לוין, אמר, כי החברה היא הראשונה שזיהתה נישה זו, של ערוץ לפעוטות, שטרם טופלה בעבר. לדברי בעלי הערוץ, קהל היעד של הערוץ, ילדים בני 6-1, לא זכה עד היום לערוץ שיענה על צרכי הצפייה הייחודיים שלו, שכן כל ערוצי הילדים פונים בעיקר לגילאי 14-7, ומתחרים זה בזה.

זברה תקשורת נמצאת בבעלות אולפני מימד-צינה (ליאון צימן, זאב מוזס ואייל קן) וסרטי ארגו, בבעלות בני הזוג תמיר פאול ואלונה אבט.

פאול אמר, כי מתוך מודעות להשלכות של הצגת תוכניות אלימות בטלוויזיה לילדים, הוחלט ליצור ערוץ נקי לגמרי מאלימות. "מחקרים מוכיחים מעל לכל ספק, כי הצגת תוכניות אלימות לילדים גורמת להם להתנהגות אלימה, לשחיקת יכולת הזדהות עם סבל וכאב של הזולת, וחרדות מדימוי אלים של העולם סביבם. הערוץ שלנו מציע אלטרנטיבה שההורים ודאי ישמחו בה", אמר.

* * * "זהו ערוץ ייחודי, בין הראשונים מסוגו בעולם, שיהווה ערוץ משלים לערוצי הילדים האחרים, שישודרו בישראל, ומיועדים לגילאים גדולים יותר. הערוץ יעלה לשידור באיזורי הזיכיון של חברת הכבלים מת"ב, ובזמן הקרוב צפויים להיחתם הסכמי שידור נוספים, עם זכיינים אחרים.« אביבה קרול « "הופ! קטנטנים" - ערוץ חדש יעלה לשידור במת"ב בינואר « "זברה תקשורת", מפיקת הערוץ: תכנים איכותיים ולא אלימים