סופר פארם מפרידה את הסלולאר

פותחת רשת "סופר לינק" למוצרי תקשורת, שתפעל כמרכז רווח עצמאי

לאחר שהכניסה לסניפיה עמדות לשיווק מכשירי סלולאר ומנויים לחברת פרטנר-אורנג', פותחת כעת סופר פארם רשת למוצרי סלולאר "סופר לינק". בשנתיים הקרובות מתוכננת הקמת 12 סניפים ברשת החדשה, בהשקעה של כ-8 מיליון שקל. דרור קציר משמש כמנהל תחום תקשורת וסלולאר בסופר פארם.

החנות הראשונה של סופר לינק הוקמה בפתח תקווה, בהשקעה של כ-700 אלף שקל ושטחה 75 מ"ר. עיצוב החנויות מאופיין בקו היי-טק נקי בגווני כסף ושחור-כתום, הצבעים המזוהים אם המותג אורנג'.

בשלב הראשון ימכרו ברשת מוצרים המיועדים לרשת אורנג' בלבד. כיום מהוות המכירות בסניפי הסופר פארם כשליש ממכירות רשת אורנג', וכ-%50 מסך לקוחות השוק הפרטי באורנג'.

סניפי הרשת החדשה ישמשו גם כתחנות שירות ללקוחות אורנג'. בעקבות זאת, עמדות אורנג' בסניפי הסופר-פארם לא יעסקו בשירות ותמיכת לקוחות, אלא במכירות בלבד. זאת, לנוכח ההפרעות שיצרו תלונות לקוחות אורנג' בסניפים.

שלומי גינדי, סמנכ"ל השיווק של סופר פארם, אמר ל"גלובס": "כרגע איננו רואים כניסה של פלאפון וסלקום, מכיוון שכללי השוק היום אינם מאפשרים זאת. היום כל ערוץ הפצה מייצג מפעיל אחד בלעדית, אך לא מן הנמנע ששוק זה ישתנה בעתיד".

לדבריו, תחום הסלולאר הוא ה"דובדבן" של רשת סופר פארם וההחלטה להקים רשת מתמחה בתחום זה נבעה מהצלחת הרשת בכניסה לתחום זה.

כזכור, היתה זו פלאפון שביצעה בשנת 96' את הכניסה הראשונה לרשת סופר פארם עם מוצר המדף שלה - "מנגו". בהמשך הוחלט בסופר פארם להמיר את ההתקשרות עם פלאפון בהתקשרות בלעדית עם אורנג', שסמנכ"ל המכירות שלה - אפי רוזנהויז, שימש קודם לכן כסמנכ"ל השיווק של סופר פארם.

למרות הבלעדיות לאורנג', ימכר ברשת המתמחה ציוד משלים לכלל המכשירים הקיימים בשוק; ציוד טלפוניה לרבות טלפונים קוויים ומכשירי פקס; חבילות גלישה באינטרנט ואביזרי דאטה (מודמים למכשירים סלולארים, פאלם פיילוט ועוד).« ורד שרון-ריבלין « סופר פארם מפרידה את הסלולאר « פותחת רשת "סופר לינק" למוצרי תקשורת, שתפעל כמרכז רווח עצמאי