יקי דוניץ עובר לנדל"ן; ישמש כיו"ר הדירקטוריון באחים דוניץ

יקי דוניץ, לשעבר מנכ"ל משוב מחשבים ובעל השליטה בחברה, מונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון בחברה המשפחתית אחים דוניץ, שמניותיה נסחרות בבורסה. דוניץ צפוי לשמש כיו"ר דירקטוריון בחברה, במקום אביו, אריה דוניץ ז"ל. השליטה בחברת האחים דוניץ מתחלקת כיום בין יורשי אריה דוניץ (%34 מההון) לאחיו, אברהם, המחזיק כ-%33 מהמניות ואחיינו, דב דוניץ, המחזיק %16.

יקי דוניץ ייסד את קבוצת משוב מחשבים בתחילת שנות השמונים ויחד עם שותפו, דיוויד אסיא, שלט בחברה וניהל אותה עד יוני 98', עת השתלטה פורמולה על קבוצת משוב. באוגוסט אותה שנה מכרו אסיא ודוניץ את מניותיהם במשוב מחשבים לפורמולה, ששילמה לכל אחד מהם בתמורה 543 אלף דולר במזומן ו-51 אלף מניות פורמולה.

בסוף 99' סיים דוניץ את תפקידיו במשוב מחשבים. בעקבות פטירת אביו, בשלהי פברואר השנה, הגביר את מעורבותו בחברת אחים דוניץ, הנסחרת בבורסה לפי שווי של 9 מיליון דולר (הון עצמי של 14 מיליון דולר). אשתקד זכה בחברה זו לשכר בעלות של 345 אלף שקל. אחים דוניץ עוסקת בייזום עסקאות מקרקעין וביצוע עבודות בנייה כקבלן בונה ומבצע. את שנת 99' סיימה החברה עם הכנסות של 34 מיליון שקל וברווח נקי של 609 אלף שקל. שנה קודם הסתכמו הכנסות החברה, הנובעות בעיקר ממכירת דירות, ב-49 מיליון שקל והרווח הנקי שלה עמד על 2 מיליון שקל.

« שי שלו « יקי דוניץ עובר לנדל"ן; ישמש כיו"ר הדירקטוריון באחים דוניץ «