מקעקעים את הארי פוטר

חברת PMI, מקבוצת "בר", המתמחה בתחום מוצרי איסוף וכיס לילדים, קיבלה מ-Warner bros את הזיכיון הבינלאומי לשיווק והפצת "קעקועי הקסם" של הארי פוטר - מדבקות טאטו לגוף ולבגד.

לדברי יעל ארד, מנכ"ל PMI, היקף המכירות השנתי של קעקועי הקסם של הארי פוטר ברחבי העולם צפוי להסתכם בכ-10 מיליון דולר. לדבריה, המסחור סביב סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" נמצא עדיין בראשיתו וצפוי להגיע לשיאו בעקבות השקת הסרט בחודש נובמבר הקרוב. לדבריה, היקף המסחור בישראל של דמויות מתוך הסדרה הארי פוטר צפוי להסתכם בשנה הקרובה בכ-100 מיליון דולר.

חברת PMI היא הנציגה בישראל של חברת PANINI האיטלקית בעלת הזכויות לשיווק אלבום המדבקות הרשמי של הארי פוטר ב-100 מדינות ברחבי העולם. חברת PMI היא בבעלות קבוצת בר הפצה בשליטת אנשי העסקים בועז דקל ועידו ברגמן.