מקדונלד'ס תבצע בעצמה משלוחים לבתים; הופסקה ההתקשרות עם חברת הפצה

לאחר שהגיעה למסקנה שההתקשרות עם חברת הפצה חיצונית מעמיסה עלויות כבדות מדי על המהלך

רשת מקדונלד'ס תבצע בעצמה משלוחים לבתים, לאחר שהגיעה למסקנה שההתקשרות עם חברת הפצה חיצונית מעמיסה עלויות כבדות מדי על המהלך. בר הפצה, שניהלה את הפרויקט עבור מקדונלד'ס, לא הסכימה לעבוד במבנה העלויות שהציעה מקדונלד'ס. כך נודע ל"גלובס".

בחודשים הקרובים, תיכנס מקדונלד'ס לתחום המשלוחים, לאחר שסיימה פיילוט בן מספר חודשים. מקדונלד'ס קיבלה לאחרונה החלטה לצאת במשלוחים לבתים, מהלך אסטרטגי שהוא בבחינת תקדים ברשת העולמית.

ההחלטה להיכנס למשלוחים היא החלטה אסטרטגית, כי התנועה בקניונים נמוכה יותר.

ממקדונלד'ס נמסר בתגובה, כי היא מרוצה מתיפקודה של בר הפצה בניסוי. עם זאת, בגלל מבנה העלויות, אין אפשרות להכניס גורם נוסף בין הלקוח ומקדונלד'ס.

העיסקות הממוצעות של מקדונלד'ס נמוכות יחסית ומסתכמות בעשרות שקלים בודדים - כ-70 שקל. זו הסיבה שמקדונלד'ס אינה יכול להעמיס עלויות נוספות על ההכנסה הזו.

עידו ברגמן, מנכ"ל קבוצת בר הפצה, אמר בתגובה: "במסגרת הפיילוט, התברר שהצד המקצועי הוא פתיר. בר לא הסכימה לעבוד במסגרת הצעת העלויות שמקדונלד'ס הציעה להמשך הפרויקט. ישנם פערי מרווחים, אך הם בכל מקרה הולכים לפרויקט".