סימנס דטה קומיוניקיישן - הסכם הפצה עם TECH DATA CORP האמריקאית

חברת Tech Data Corp, חברת ההפצה המובילה בארה"ב בתחום התקשורת והמחשבים, תפיץ את מוצרי חברת "סימנס דטה קומיוניקיישן ישראל" (לשעבר "אורנט") בשוק האמריקאי.

חוזה ההפצה שנחתם נוגע לכל קו מוצרי המיתוג לרשתות תקשורת של סימנס דטה קומיוניקיישן, והוא מהווה צעד משמעותי בחדירתה של החברה לשוק האמריקאי.

סם וידרמן, מנכ"ל סימנס דטה קומיוניקיישן אמר שהחוזה פותח בפני החברה "שוק עם אפשרויות משמעותיות. בנוסף, הוא מהווה גושפנקא לאיכות המוצרים ולכושר התחרות שלנו בשוק האמריקאי במונחי עלות/תועלת."

סימנס דטה קומיוניקיישן היא החברה הישראלית הראשונה בתחום התקשורת והמיתוג, המצטרפת לקבוצת 900 היצרנים העולמיים המשווקים באמצעות data Tech. בהם: מיקרוסופט, טריקום, ביי-נטוורקס ועוד.

חברת TECO מפלורידה מספקת שירותים לכ-70 אלף מפיצי ערך מוסף (VAR) ומפיצי משנה בארה"ב, קנדה, אמריקה הלטינית, גרמניה, צרפת, שווייץ ואוסטריה, ונמנית על רשימת ה-500 של הפורצ'ן.

חברת סימנס דטה קומיוניקיישן, היא מרכז הפיתוח והשיווק לתחומי רשתות התקשורת של הקונצרן הגרמני סימנס. מפעל החברה נמצא בכרמיאל והיא מעסיקה כ-100 עובדים. אורנט הוקמה בשנת 1993 ובחודש ספטמבר 95' נרכשה ע"י סימנס הגרמנית תמורת 30 מיליון דולר. « « סימנס דטה קומיוניקיישן - הסכם הפצה עם TECH DATA CORP האמריקאית «