יוניליבר עומד להשקיע 70 מיליון שקל ב"ויטקו"

קונצרן יוניליבר עומד לבצע השקעת ענק בסך כ-70 מיליון שקל בחברת ויטקו, יצרנית דטרגנטים במפרץ חיפה, שנמצאת בשליטת יוניליבר. ההשקעה תושלם תוך שנתיים.

השקעה זו באה בנוסף לסכום של 100 מיליון דולר, שהשקיע יוניליבר בישראל בשנה החולפת ברכישת %2550 משטראוס ו-%2560 ממניות ויטקו.

מיוניליבר ישראל מסר, כי המטרה היא לכבוש ב-3 השנים הקרובות %2550 משוק חומרי הניקוי בישראל. כיום תופסת ויטקו כ-%2530 מהשוק. השקעת הענק במפעל מיועדת להחלפת כל הציוד המיושן בחדש ולצורך שיפורים במבנה המפעל, שיאפשרו ייצור של מותגי יוניליבר בישראל ובסטנדרטים המקובלים בקונצרן. זאת, לצד המותגים הידועים של ויטקו: פינוק וקלין.

בימים אלו שונה שמו של המפעל מויטקו לליבר, והוא ירכז את כל פעילות יוניליבר בישראל בתחום המוצרים לבית. יבוא הבשמים יישאר בידי היבואנים המקומיים.

בימים אלו הוחל בויטקו בשינוי אריזות המוצרים והנוסחאות, בהתאם לאלה של יוניליבר. המוצר הראשון שעובר שינוי נוסחה יהיה מרכך הכביסה הפופולרי בדין.

מיוניליבר נמסר, כי הם מעוניינים בהשקעות נוספות בתחום הדטרגנטים, אך כרגע לא מתקיים מו"מ רלוונטי בעניין. « ידיעות אחרונות « יוניליבר עומד להשקיע 70 מיליון שקל ב"ויטקו" «