יאיר לפיד יוביל את פרסום בנק הפועלים

יאיר לפיד יוביל את מסעות הפרסום של בנק הפועלים בשנים הקרובות. בבנק סרבו לפרט לאיזה תקופה נחתם חוזה עם לפיד, אך ציינו כי מדובר בהתקשרות ארוכת טווח. על פי המתוכנן, הוא יככב בקמפיינים שיעלו שני משרדי הפרסום של הבנק: גיתם ואדלר חומסקי & מורשבסקי. הקמפיין הראשון בכיכובו יעלה באמצעות גיתם.

מהבנק נמסר כי הבחירה בלפיד היא חלק מן המהלכים שנועדו לתקשר את התפיסה האסטרטגית אותה מוביל הבנק, המציבה את הלקוח במרכז.

במסגרת תהליך זה, ביצע אגף השיווק של הבנק ניתוח מעמיק של צורכי הלקוח וציפיותיו מן הבנק, שבעקבותיו הוחלט לבחור בדמות תקשורתית שתסייע בהנחלת הערכים המרכזיים שמנחים את הבנק בקשר בינו לבין לקוחותיו. בשבוע שעבר פורסם ב"גלובס" כי לפיד מבצע מהלך נוסף בחייו המקצועיים: הוא עוזב את עיתון "מעריב" לטובת כתיבת טור שבועי בעיתון "ידיעות אחרונות".