אמריקה אונליין הצליחה לפתות את שרון סטון לככב בשתי פרסומות שלה, שיוקרנו במהלך טקס האוסקר שישודר ברשת ABC ב-23 במארס. כך מדווח מגזין "אדוויק".
עוד מדווח המגזין כי בסרטונים של הפס הרחב של אמריקה אונליין תופיע סטון לצד הלוגו של "האיש הרץ" של השירות של אמריקה אונליין. שני סרטונים יכללו את מגוון השירותים שיהיו לגולשים שיהיו מנויים על שירות זה.
שירות הפס הרחב הוא החלק הארי מתקציב הפרסום של אמריקה אונליין, המסתכם ב-150 מיליון דולר בשנה. לאחרונה זכה בתקציב הזה משרד הפרסום BBDO לאחר שהתקציב הוחזק לפני כן בידי המשרד גות'ם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.