המ-לט עברה לרווח ברבעון השלישי של השנה

הרווח הנקי הגיע ל- 96 אלף שקל, בהשוואה להפסד נקי של 1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל 830 אלף שקל ברבעון הקודם; ההכנסות קטנו ב- 2%

חברת המ-לט , המייצרת מערכות צנרת, ברזים ושסתומים לתעשיות השבבים ולתעשיות הכימיה, מציגה היום (א') מעבר לרווח ברבעון השלישי של 2003, בהשוואה לרבעון המקביל, וירידה של כ- 2%.

הכנסות החברה עמדו על 25.96 מיליון שקל, לעומת 26.52 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובהשוואה ל- 24.3 מיליון שקל ברבעון הקודם (השני).

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון זה לסך של 1.15 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 2.12 מיליון שקל ברבעון השלישי 2002, ולעומת רווח של 160 אלף שקל ברבעון הקודם.

בשורה התחתונה הגיע הרווח הנקי ל- 96 אלף שקל, בהשוואה להפסד נקי של 1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל 830 אלף שקל ברבעון הקודם.

המ-לט פועלת בשני סגמנטים עיקריים: הראשון, לתעשיית המוליכים למחצה, להם מייצרתהחברה מוצרים ברמת טוהרה גבוהה (High Purity), הנדרשים למערכות ייצור השבבים,הרגישות לחדירת גזים או חומרים זרים למערכת. סגמנט זה סובל בשנים האחרונותמירידה, לאור המשבר אליו נקלעה תעשיית השבבים ב-3 השנים האחרונות.

הסגמנט השני בו פועלת המ-לט הוא לתעשיית התהליך (Process). כאן מדובר בתעשייהיצרנית, הדורשת מערכות צנרת שפועלות בלחצים גבוהים, כמו תחנות כוח, מעבדות,וחברות בתעשיות הכימיה למניהן. בשנים האחרונות, על רקע המשבר בתעשיית השבבים,הצליחה החברה להגדיל משמעותית את פעילותה בסגמנט השני, בו אומנם הרווחיות הגולמיתנמוכה יותר, אך היא מפוצה על ידי היציבות בו.