מיטב: דלתא גליל עשויה לבצע בטווח הקצר-בינוני רכישות של חברות בעלות נוכחות חזקה בשוק האירופי

מותירים ההמלצה על "החזק" במחיר יעד של 75 שקלים - גבוה בכ-4% ממחיר הבסיס

כלכלני בית ההשקעות מיטב חוזרים היום (ב') על המלצת "החזק" למניית דלתא גליל במחיר יעד של 75 שקלים - הגבוה בכ-4% ממחיר הפתיחה של המניה בבורסה. במיטב מדגישים, כי תוצאות החברה ברבעון היו מאכזבות והן מבטאות את השוק התחרותי בו פועלת דלתא גליל.

לדברי הכלכלנים, מחיר היעד מבוסס על מכפיל 14 לרווחים הצפויים בשנת 2003 (לא כולל הכנסות חד פעמיות ממכירת נכס נדל"ן) ומכפיל 12.9 לרווחים הצפויים בשנת 2004, בדומה למכפיל בו נסחרות חברות דומות בעולם.

במיטב מציינים, כי יצרנית הגרביים AUBURN נרכשה בעלות כוללת של 17 מיליון דולר במחיר אטרקטיבי המשקף מכפיל מכירות של 0.3 בלבד, ומתאימה לאסטרטגיה של דלתא במספר מישורים:

  • זכויות ייצור אקסלוסיביות לשלושה מותגים - קוקה קולה, קונברס ונייק.
  • הרכישה תאפשר לחברה להגביר את המכירות ב - 60%-70% בתחום הגרביים.
  • כ- 35 מיליון דולר מכירות לוול-מארט, לקוח אסטרטגי, שהחברה מעונינת להמשיך ולצמוח איתו.
  • העברת חלק מהייצור מאירלנד לאתרי הייצור הזולים יותר של החברה במזרח אירופה.

במיטב מעריכים, כי צפויות רכישות נוספות בטווח הקצר והבינוני, ייתכן של חברות בעלות נוכחות חזקה בשוק האירופי. המאזן החזק של החברה ,המתבטא ביחס הון לסך מאזן של 50%, מאפשר לה לממן רכישות בהיקף גבוה יותר ללא קשיים מיוחדים.

בסופו של יום, במיטב צופים לצמיחה של 8% במכירות בשנת 2004, הנובעת בעיקר כתוצאה מרכישת AUBURN ולשיפור מתון ברווח התפעולי והנקי של החברה בשנת 2004, ושיפור שמקורו בעיקר מגידול במכירות ל - UPPER MARKET.