ווינר.קום תרכוש מצ`רלטון את חלקה בווינר ספורט תמורת מיליון שקל

מדובר בנתח של 45% מהחברה * זאת, במסגרת הישג שהוסכם בין ווינר.קום וצ`רלטון, לאחר שלפני כחודש ביקשה ווינר.קום מביהמ"ש המחוזי בת"א למנות מפרק זמני לווינר ספורט

ווינר.קום ישראל (1999) וצ`רלטון הגיעו לידי הסדר פשרה לפיה תרכוש ווינר.קום מאת צ`רלטון את חלקה 45% בחברת ווינר ספורט 2002 (ישראל) תמורת מיליון שקל.

לפני כחודש ביקשה ווינר.קום ישראל מביהמ"ש המחוזי בת"א למנות מפרק זמני לחברת ווינר ספורט 2002 בטענה כי החברה נקלעה לקיפאון המונע ממנה לקבל החלטות ולנהל את עסקיה בשל סירובה של צ`רלטון לשתף פעולה עם ווינר.קום ישראל.

בתגובה טענה צ`רלטון כי מטרת הליך הפירוק הוא שימוש פסול בביהמ"ש לצורך השתלטות על נכסיה ע"י ווינר.קום ישראל תוך עקיפת הליך הבוררות המתנהל בין הצדדים בפני השופט (בדימוס) ישי לויט, עת הגיעו הצדדים למועד, בו הבורר היה צריך לתת החלטה בשאלת שווי המניות אותן ביקשה ווינר.קום ישראל לרכוש.

היום הודיעו הצדדים לביהמ"ש כי הגיעו להסדר פשרה מחוץ לכותלי ביהמ"ש המייתר את הצורך בהמשך הליך הפירוק של ווינר ספורט 2002.

בהסכם הפשרה נקבע כי ווינר.קום ישראל, המחזיקה ב-55% ממניות החברה, תרכוש את חלקה של צ`רלטון בחברה. בהסכם נקבע כי ווינר.קום ישראל מתחייבת להשיב לצ`רלטון על חשבון השקעתה העולה על 470 אלף דולר ברכישת המניות בחברה סכום של מיליון שקל ובמקרה של הפרת ההסכם תהיה רשאית צ`רלטון לתבוע את השבת מלוא סכום ההשקעה.

חברת ווינר ספורט 2002 הוקמה ע"י הצדדים לצורך הקמת תחנת טוטו וירטואלית שתאפשר משלוח טפסי הימורים באמצעות מדיה אלקטרונית לרבות אינטרנט מכשירים סלולריים וטלוויזיה תחת שם המתחם ווינר און ליין וכל זאת ברשיון המועצה להסדר ההימורים בספורט.

(תיק פש"ר 2222/03)