ח.מר תספק למוטורולה ישראל עבודות תשתית בהיקף של 6.6 מיליון אירו

ההערכה היא שמדובר בהקמת רשת תקשורת ביוון כחלק מההכנות לקראת אולימפיאדת אתונה שתיערך השנה

ח.מר , בשליטת חיים מר, ממשיכה לחתום על חוזים משמעותיים, והפעם עם מוטורולה ישראל. החברה הודיעה היום שתספק למוטורולה ישראל עבודות תשתית, להקמת רשת תקשורת בהיקף של 6.6 מיליון אירו. העבודות יבוצעו כבר במהלך 2004.

ככל הנראה מדובר בהקמת תשתית של מוטורולה ביוון, כחלק מההכנות לקראת אולימפיאדת אתונה שתיערך השנה. מוטורולה זכתה בחוזה להקמת רשת תקשורת לכוחות הביטחון, בטכנולוגיית טטרה, וח.מר היא מומחית בהקמה המעשית של רשתות תקשורת.

במקביל, ח. מר זכתה בחוזה ישירות מול סימנס יוון, להקמת תשתית תקשורות ומערכות מידע שתשמש את כוחות הביטחון במהלך אולימפיאדת אתונה. ההסכם מוערך בכ-25 מיליון דולר, והעבודות אמורות להסתיים עד אפריל השנה. ח.מר העריכה בעבר ששיתוף הפעולה עם סימנס יוון יניב לה עבודות נוספות בהיקף ניכר.

בסקירה לאנליסטים, שביצעו מנהלי ח.מר באחרונה, נאמר שבמחצית השנייה של השנה תחווה החברה גידול משמעותי בהכנסותיה, כשרווחיה יגיעו לכ-22-27 מיליון שקל, מתוך מחזור של כ-250 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-4.2 מיליון שקל במחצית השניה של 2002. ההכנסות מתחום התשתיות האלחוטיות אמורות להגיע ברבעון השלישי לכ-45 מיליון שקל.

ח.מר הציגה שיפור בתוצאותיה לרבעון השלישי של השנה, כשסיימה את הרבעון עם רווח נקי של 8.3 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 7.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו רווחיה של ח.מר ב-13.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 25.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון השלישי הסתכמו הכנסות החברה בכ-105.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 65.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-32.6 מיליון שקל ובקופתה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 66 מיליון שקל.