האוצר ממשיך לתקצב את משרד התמ"ת כשני משרדים נפרדים גם ב-2004

זאת, חרף מגמת האוצר לצמצם ולאחד אגפים ממשלתיים לצורך חיסכון בעלויות, הכולל איחוד אגפי המכס ומס הכנסה; בשל הפרדת התקציב, נמשכת כפילות בגורמים בירוקרטיים ולוגיסטיים

משרד התמ"ת ממשיך לקבל תקציב נפרד לתמ"ס ולתעסוקה, כאילו היו שני משרדים נפרדים. זאת, חרף מגמת האוצר לצמצם ולאחד אגפים ממשלתיים לצורך חיסכון בעלויות, הכולל איחוד אגפי המכס ומס הכנסה. בשל הפרדת התקציב, נמשכת כפילות בגורמים בירוקרטיים ולוגיסטיים.

איחוד משרד התעסוקה עם משרד התמ"ס נעשה לאחר הרכבת הממשלה בתחילת 2003, ולכן היה התקציב נפרד. עם זאת, בהנהלת משרד התמ"ת ציפו, כי בתקציב 2004 יתוקן הדבר, ויאפשר חסכון.

להערכת בכירים בתמ"ת, ההחלטה לא להפריד את התקציבים השנה נובעת בין היתר ממחלוקת אישית באוצר בין יעל אנדורן, סגנית הממונה על התקציבים האחראית על תחום התעסוקה והעבודה, לאמיר לוי, סגן הממונה על התקציבים האחראי על התמ"ס.

מנכ"ל התמ"ת, רענן דינור, פנה לאחרונה לממונה על התקציבים באוצר, אורי יוגב, בבקשה לתקן את המצב, ולקבל מעשית את מיזוג המשרדים באיחוד תקציבי.

האוצר מסר בתגובה, כי "אין מחלוקת על כך שצריך לאחד את התקציבים, ויוגב מסכים לכך, אלא שעל התהליך להתבצע בהסכמה הדדית לפי הסיכום שיקבע". עוד נמסר, כי "גם בחלוקת התקציב הנוכחית ניתן לבצע את החיסכון הנובע מאיחוד התמ"ס והתעסוקה. לגבי המחלוקת הנטענת בין אנדורן ללוי, מסר האוצר, כי "שניהם דחפו לאיחוד התקציבים, ויש הסכמה באגף על כך שיש לבצעו".