משה לא יילקח: ההמשך לקחי אותי שרון לא ישודר הקיץ

הערכות בשוק: קשת מעריכה כי התוכנית ה"נמוכה" תפגע בתדמית המותג שלה לקראת המכרז על ערוץ 2

זכיינית ערוץ 2, קשת, לא שיבצה בלוח התוכניות המתוכנן לקיץ הקרוב את גרסת הבנות של "קחי אותי שרון" (ששם הקוד שלה בדו"ח לרשות השנייה היה "קח אותי משה"). כך נודע ל"גלובס". בתוכנית שורת בנות היו אמורות להתחרות על לבו של רווק נחשק, בדומה ךמתכונת התוכנית "קחי אותי שרון" ששודרה בקיץ שעבר. התוכנית נמצאת בפיתוח, אולם ככל הנראה לא תעלה לאוויר.

ל"גלובס" נודע, כי בסדנה מיוחדת שנערכה לאחרונה בהשתתפות מנהלים בקשת, נטען כי התוכנית "נמוכה מדי" ואינה מתאימה למותג של קשת ולתקופה זו, ולכן אינה משובצת בינתיים. בשוק נטען כי אחת הסיבות לכך היא התקרבות המכרז לזיכיון המחודש בערוץ 2, שיתפרסם בחודש ספטמבר. כרגע נראה שלמכרז תיגש קשת, ותתמודד מול גוף ממוזג של רשת וטלעד ויתכן שגם מול קבוצות נוספות.

"קחי אותי שרון" הייתה תוכנית הדגל של קשת בקיץ האחרון, ורשמה שיאי צפייה שהגיעו לממוצע עונתי של 23.3%, מה שהביא אותה למעמד תוכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר בכל ערוצי הטלוויזיה בשנת 2003. יותר מכך, "קחי אותי שרון" עוררה עניין ושיח ציבורי עצום, שלא שכך עוד חודשים רבים אחרי שירדה מהאוויר.

קשת השתמשה בתוכנית בניסיון למצב את עצמה כזכיינית המובילה בערוץ 2 וכמי ששינתה את מפת הטלוויזיה בארץ, אם בהכנסת תוכנית הריאליטי למרכז הפריים ואם בשינוי המגמה של ירידה בצפייה במהלך חודשי הקיץ. ההערכה בשוק הייתה כי קשת תמשיך גם בקיץ הקרוב את התוכנית, בשינוי לגירסה הגברית שלהעל מנת למצות את הפורמט המצליח.

מקשת נמסר בתגובה כי לא הובטח המשך לתוכנית. עוד מסרה קשת כי היא עוברת בחודשי הקיץ לשדר במשך יומיים בשבוע בלבד (א' ו-ד'), ולוח התוכניות שלה מורכב מתוכניות כמו "כוכב נולד" שתמשיך לתוך הקיץ, תוכנית חדשה של ארז טל, חזרתה של "ארץ נהדרת" ואחרות. "מגוון התוכניות שלנו ממלא את שני ימי השידור. אנחנו גאים בהצלחת 'קחי אותי שרון'", נמסר.