צו לכינוס נכסי עו"ד שני מלכין

בבקשה לכינוס נאמר כי מלכין ביצעה מעשה פשיטת רגל, כאשר התחמקה מנושיה ונמלטה מהארץ, תוך התרת חובות במיליוני שקלים

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו לכינוס נכסיה של עו"ד שני מלכין. השופטת ורדה אלשייך מינתה את כונס הנכסים הרשמי להיות כונס נכסיה של מלכין, והוציאה נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ.

הבקשה להכריז על מלכין פושטת רגל הוגשה על ידי עורכי הדין ועובדי משרדה של מלכין, ברחוב יבנה בתל אביב.

בבקשה נאמר, כי ב-15 במארס 2003 נודע למבקשים כי מלכין ברחה מהארץ, יחד עם מנהל משרדה רונן לוריא, תוך הונאת עובדיה (בהם המבקשים), לקוחותיה, שותפיה העסקיים ולקוחות רבים נוספים. זאת, תוך גניבת כספים שהופקדו בידה ובחשבונות הנאמנות שלה, ותוך הותרת חובות רבים, אשר אי-אפשר לגבותם.

לדברי המבקשים, תלונות במשטרה בגין מעילותיה הוגשו הן על ידי עובדיה, הן על ידי עורכי דין אשר שכרו ממנה משרדים ושילמו מראש וקיבלו ממנה שירותי משרד והן על ידי נושים אחרים.

המבקשים טענו עוד, כי חוללו הצ`קים שקיבלו בגין עבודתם ברבעון הראשון של 2003, בסכום כולל 75 אלף שקל. בנוסף לכך, חייבת להם מלכין עשרות אלפי שקלים נוספים בגין משכורות מארס 2003, פיצויי פיטורים ושאר תנאים סוציאליים.

בבקשה נאמר, כי מלכין ביצעה מעשה פשיטת רגל, כאשר התחמקה מנושיה ונמלטה מהארץ, תוך התרת חובות במיליוני שקלים לנושים שונים. עוד נטען, כי אין לה כל כספים, רכוש או נכסים מהם ניתן להיפרע.

(תיק פש"ר 1377/04)