רכבת ישראל תגייס לראשונה בתולדותיה 2 מיליארד שקל בשוק ההון במהלך שנת 2005. זאת, לצורך מימון תוכנית הפיתוח שמבצעת הרכבת להקמת רשת קווים ארצית.
לשם גיוס הכספים ביצעה החברה תהליך הזמנה לקבלת הצעות, אשר במסגרתו נבחרה חברת מידרוג לדרג את החוב.
לדברי גיל גזית, מנכ"ל מידרוג, "דירוג הרכבת הוא חלק מתהליך נרחב התופס תאוצה בשוק, בו יותר ויותר חברות בבעלות הממשלה עוברות תהליך לדירוג אשראי ופונות לגיוס כספים בשוק ההון".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.