חברת מידרוג פרסמה היום את הדרוג להנפקת ניו קופל ב-(A1). בחברת הדירוג ציינו כי הענף עצמו צפוי לצמוח אם כי ניכרת האטה בקצבי הצמיחה לאור שיעור החדירה הגבוה בארגונים הגדולים. המידרוג מאמינים כי בעתיד יופנו מאמצי השיווק גם ללקוחות קטנים וללקוחות מהמגזר הפרטי.
בחברת הדירוג העריכו גם את הסיכונים הענף שסובל מתחרותיות גבוהה ומרגישות יתר לשינויים מאקרו כלכליים במשק. כמו כן גורם החקיקה עשוי להוות תפנית שלילית בלתי צפויה בפעילות החברה ובפרט בכל הקשור לשיעור המס המוטל על כלי רכב.
במידרוג, התייחסו בכובד ראש לעניין הדיבידנדים בחברה, וציינו כי במידה והחברה תיישם מדיניות דיבידנד, הריי שיכולת פירעון ההתחייבויות הפיננסיות של הקבוצה תרד, מה שיפגע בדירוגה הנוכחי. בחברת הדירוג העריכו, כי במידה ויוחלט על מדיניות כזו בעתיד אסור לה לחרוג מסך של 25% מהרווח הנקי השנתי.
במידרוג ציינו כי לניו קופל יחסי איתנות פיננסית נמוכים בהשוואה למתחרים עיקריים, יחד עם זאת, נהנית החברה מגמישות פיננסית חזקה, הבאה לידי ביטוי בנגישות גבוהה למקורות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים.
גיל גזית, מנכ"ל מידרוג: "ניכרת האטה בקצבי הצמיחה לאור שיעור החדירה הגבוה בארגונים גדולים. לקוחות המגזר הפרטי הם השוק הבא אליו צפויות לפנות חברות הליסינג"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.