המחלוקת בין YES למפעילת ערוץ פלייבוי בישראל עובר לבוררות

השופט אורי גורן מינה את עו"ד רובי בכר לתפקיד בורר בין שני הצדדים

הסכסוך בין חברת הלוויין YES לבין חברת פליי.טי.וי, בעלת הזכויות בערוץ פלייבוי בישראל, עובר לבוררות. נשיא בית משפט המחוזי בת"א השופט אורי גורן מינה את עו"ד רובי בכר לתפקיד בורר בין שני הצדדים.

השופט ציין בהחלטתו כי מינויו של עו"ד בכר מקובל עליו מאוד וכי גם אם הצדדים לא היו מציעים אותו הרי שהוא היה ממנה אותו לתפקיד.

הבקשה למינוי בורר הוגשה על ידי פליי.טי.וי שטענה באמצעות עורכי-הדין יואב פרוכטמן ומרב ברוך, כי בינה לבין YES התגלעו מחלוקות וסכסוכים שונים בנוגע להסכם לשידור ערוץ פלייבוי. על-פי הבקשה, YES ביטלה את ההסכם בטענה שפליי.טי.וי כי שידרה סרט "כחול" בשם "כוח אמיתי" בניגוד להסכם. פליי.טי.וי טענה כי הודעת הביטול אינה כדין.

פליי.טי.וי טוענת כי חברת הלוויין הסבה לה נזקים של מיליוני שקלים בכך שהפרה את עקרונות התשלום שנקבעו בהסכם ומכרה את הערוצים במחירים שאינם מוסכמים עליה, וכן בכך שאינה מעבירה לה את מלוא התמורה מסך התשלום הניגבה בפועל.

בתגובתה של YES לבקשה למינוי בורר, היא טענה באמצעות עוה"ד תמר פז-תאני כי הבקשה מיותרת. לדבריה, לא היה כל מקום להגישה מלכתחילה מאחר שהיא כבר הודיעה בסוף מארס למבקשת על הסכמתה למינויו של עו"ד בכר לתפקיד בורר. (בש"א 7762/05).