ביהמ"ש האריך את תקופת כליאתו של זאב רוזנשטיין בהפרדה

עם זאת, הורה לשב"ס לבדוק אפשרות לשבץ אסיר אחד לפחות בתאו של רוזנשטיין, לאחר בדיקה מדוקדקת, ככל שהדבר ניתן

בית המשפט המחוזי בת"א נעתר היום (ד') לבקשת שירות בתי הסוהר והורה להאריך את תקופת החזקתו של זאב רוזנשטיין בהפרדת יחיד.

עם זאת, קבע השופט צבי גורפינקל כי על השב"ס להוסיף ולבדוק אפשרות לשבץ אסיר אחד לפחות בתאו של רוזנשטיין, לאחר בדיקה מדוקדקת, ככל שהדבר ניתן.

השופט קבע דיון נוסף בבקשה ב-7 בספטמבר 2005 והוסיף, כי אם ניתן יהיה למצוא אסיר שניתן יהיה לשבצו ביחד עם רוזנשטיין קודם למועד זה, לא תהיה מניעה לעשות כן ובמקרה שכזה הדיון שנקבע יבוטל.

השופט גורפינקל גם קבע, כי יש לבדוק אפשרויות אחרות, כפי שהועלו על-ידי בא כוחו של רוזנשטיין, עו"ד נהרי לעניין ההפרדה.

הוא הורה, שבמקרה בו לא תינתן החלטה אחרת על-ידי שב"ס, יש להמציא לקראת הדיון שנקבע לספטמבר 2005 נתונים מפורטים ומדוקדקים לגבי הבדיקות שנעשו והסיבות שלדעת שב"ס לא ניתן בגינן לשבץ אסיר נוסף בתאו של רוזנשטיין.

בפני השופט גורפינקל הונח חומר חסוי ובו שלל תרחישים על כוונות קונקרטיות לפגוע ברוזנשטיין גם בין כותלי בית הסוהר והסיבות בגינן לא ניתן לשלב אסיר אחר ביחד עם רוזנשטיין.

בא כוחו של רוזנשטיין, עו"ד נהרי, קבל על תנאי מעצרו הקשים ביותר והבלתי אנושיים של מרשו ולדבריו מרשו טוען, כי הוא לא מסוגל לשהות בבידוד למשך 24 שעות.

עו"ד נהרי ביקש לבטל את אחזקתו של רוזנשטיין בהפרדת יחיד ולחשוף בפניו חלק מהמידע, כדי לדעת מי מתנכל לו. הוא הציע להעביר את מרשו לכלא הבטחוני נפחא, שם לדבריו אף אחד לא יכול להכיר אותו ושם שוהים אסירים מסוג אחר.

השופט גורפינקל ציין בהחלטתו כי כליאתו של רוזנשטיין באגף רגיל בו נמצאים אסירים נוספים עלולה לסכן את חייו. (עע"א 1782/05).