אתר P1000 ינהל את אתר הסחר האלקטרוני של מעריב

בינתיים: אתר NRG שופס סגור לתנועת גולשים

לאחר שבעה חודשי פעילות בלבד, אתר הסחר האלקטרוני של מעריב, NRG שופס (www.nrg.co.il) עורך שינויים. האתר עומד לחתום על הסכם שותפות עסקית עם אתר הסחר האלקטרוני P1000 לניהול אתר NRG שופס. כך נודע ל"גלובס". גולשים ולקוחות האתר המעוניינים בימים האחרונים לבצע רכישות באמצעות האתר, לא יכולים לעשות כך, שכן האתר הורד מהאינטרנט, ככל הנראה לצורך הכנת המערכת החדשה.

עוד נודע, כי בשיתוף הפעולה בין NRG ל-P1000 ובשדרוג האתר, צפויים השותפים להשקיע סכום מדווח של כ-400 אלף שקל. כאמור, המותג NRG שופס הינו בבעלות מלאה של "מעריב", אולם בכל הצד המסחרי קיימת שותפות בין "מעריב" ו-P1000 מקבוצת אינטרנט זהב. עד כה היתה זו חברת BGU, בראשות אופיר ליבשטיין ורונן אברהמי, האחראית על תפעול NRG שופס.

במסגרת שיתוף הפעולה המסתמן, ינהל P1000 את פעילות הסחר האלקטרוני של אתר NRG, ובכלל זה גם התקשרות עם ספקים, אבטחת מידע ומערך הזמנות ושירות לקוחות.

לפני כשבעה חודשים השיק אתר האינטרנט NRG של "מעריב", הפועל מזה כשנה, את אתר הסחר האלקטרוני NRG שופס. עם השקתו העריכו ב-NRG כי עד סוף 2005 יהפוך NRG שופס לאחת משלוש זירות המסחר האלקטרוני המובילות בישראל. האתר דיווח על מגוון של כ-2,000 מוצרים שהוצעו באתר באמצעות מכירות פומביות וקבוצתיות.

יש לזכור, כי שיתוף פעולה זה בין שני האתרים עשוי להגדיל את קהל הלקוחות של השניים, בעיקר של NRG שופס.P1000 הוא אתר המכירות היחיד מבין אתרי הסחר המובילים בישראל שאינו שייך לפורטל תוכן, לכן שיתוף פעולה מסוג זה כפי שמסתמן עם NRG אפשרי. ל-P1000 שיתופי פעולה נוספים בתחום זה, ובהם גם עם MSN (msn shops), הפורטל הרוסי ZAHAV.RU (p1000.ru) , עם YNET ועם אתר הצעירים GOOP.