פסגות אופק: גזית גלוב תמשיך ותציג גם השנה צמיחה בהכנסות וברווחים - ממליצים 'קניה'

נוקבים במחיר יעד של 34 שקלים למניה - מחיר הגבוה בכ-24% ממחיר הבסיס הבוקר

בשנת 2005 תימשך הצמיחה של גזית גלוב הן בהכנסות והן בשורת הרווחים, זאת דרך רכישות ודרך השבחת נכסים קיימים בתפוסה וברמות שכר. כך מציין האנליסט שחר ברנר מפסגות אופק בסקירתו לגזית גלוב לה הוא מעניק המלצת 'קניה' במחיר יעד של 34 שקלים למניה - 24.3% מעל למחיר הבסיס של המניה הבוקר. הסקירה נציין נכתבה בסוף השבוע האחרון.

ברנר מציין עוד כי גזית גלוב הודיעה כי בכוונתה לממש בלוק נכסים באקוויטי וואן כשמימוש זה עשוי להביא, להערכת האנליסט, להצפת רווחי הון בהיקף ניכר.

בצל הליך העלאת הריבית בארה"ב, שהועלתה מרמת שפל היסטורית של 1% ביוני אשתקד לרמה של 3.25% כעת, והחשש כי העלאת ריבית זו עשויה להשפיע לרעה על גזית גלוב, באמצעות אקוויטי וואן, מעריך ברנר כי להעלאת הריבית האמריקאית תהיה השפעה לא גבוהה על תוצאות גזית גלוב.

בפסגות אופק מוסיפים יהיה שיפור בתפוסת הנכסים של FCR כמו גם של אקוויטי וואן, חברות הבת של גזית גלוב בקנדה וארה"ב, בהתאמה.

בפסגות אופק צופים כי החברה תחלק ב-2005 דיבידנד של לפחות 89 אגורות למניה (לעומת דיבידנד של 76 אגורות למניה ב-2004) - תשואה של כ-3.5%. להערכת האנליסט החברה תחלק השנה דיבידנד של כ-40% מה-FFO וזאת לעומת שיעור של 34% אשתקד.

בפסגות אופק צופים כי גזית גלוב תציג השנה הכנסות של 2.02 מיליארד שקל ב-2005, גידול של 9% ביחס לאשתקד. עוד צופים בבית ההשקעות כי ה-FFO של החברה יסתכם השנה 205 מיליון שקלים - כ-11% מעל לרמה שנרשמה אשתקד. ברבעון השני השנה צפויה החברה, לפי ברנר, להציג רווח של 25 מיליון שקל (גידול של כ-80%) על הכנסות של 510 מיליון שקלים (גידול של כ-14% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד).